امام جمعه بروجرد گفت:مسئولان کشور اگر دیدشان به غرب و آمریکا برای ساماندهی امور کشور باشد سخت در اشتباه هستند .
کد خبر: ۸۸۲۲۸۶۸
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت الاسلام والمسلمین حسن ترابی در خطبه های نماز جمعه بروجرد اظهار کرد: امسال انگیزه ملت ایران برای حضور باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن بیشتر شد زیرا هر چه دشمنان ملت غیور ایران را تهدید می کنند ملت  ایران برای ادامه راه انقلاب خود مصمم تر می شوند.
 وی افزود:ملت ایران امروز با حضور باشکوه خود در راهپیمایی 22 بهمن به رئیس جمهور جدید آمریکا اعلام کرد که دوره تهدید و تحریم ملت ایران گذشته است زیرا ملت ایران 38 سال است که از تهدیدات استکبار جهانی نترسیده است.
وی اظهار کرد: امروز ملت ایران در حساس ترین شرایط حماسه ای نو آفرید و با حضور باشکوه و دشمن شکن خود به جهانیان نشان داد که ملت ایران زیر بار ظلم و ستم دشمنان با تهدید و تحریم و فشار سیاسی و اقتصادی نخواهدرفت.
وی اضافه کرد: ملت ایران همواره گوش به فرمان ولایت و رهبری است و امروز در راهپیمایی 22 بهمن با حضور باشکوه خود سیلی محکمی به یاوه گویی دشمنان مخصوصا رئیس جمهور جدید امریکا زدند.
امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه ملت ایران هیچگاه در دفاع از آرمانهای امام و انقلاب و رهبری کوتاه نمی آید گفت: ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن خود اعلام کردند که تا آخرین قطره خون و تا آخرین نفر پای اسلام و انقلاب و رهبری خواهند ایستاد و گامی عقب نشینی نخواهند کرد.
حجت الاسلام والمسلمین ترابی افزود: مسئولان کشور قدر ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی را بدانند و در خدمت رسانی به این مردم کوتاهی نکنند.
وی اظهار کرد: ملت ایران علی رغم همه مشکلات اقتصادی و معیشتی بار دیگر به صحنه آمدند و حمایت از انقلاب و نظام و ولایت را بر هر چیز دیگر ترجیح دادند.
وی بیان کرد: ملت ایران ملتی فرصت شناس و موقعیت شناس هستند که با حضور خود در صحنه های مختلف انقلاب حماسه می آفریند.
خطیب جمعه بروجرد در بخش دیگری با اشاره به سخنرانی مهم رهبری معظم انقلاب در جمع کارکنان نیروی هوایی ارتش گفت: مسئولان کشور اگر دیدشان به خارج و آمریکا برای ساماندهی امور کشور باشد سخت در اشتباه هستند و این یک خیال محال است که آمریکا اوضاع کشور ما را ساماندهی کند و این موضوع باعث سر شکستگی مسئولان در میان ملت خواهد بود.
حجت الاسلام والمسلمین ترابی افزود: مسئولان بدانند که شیطان اکبر(آمریکا) و دشمن اصلی نظام و ایران اسلامی به هیچ وجه قابل اعتماد نیست و نباید عقلانیت و تدبیر را بهانه ای برای توجیه  آمریکا قرار دهیم.
وی بیان کرد: ترامپ رئیس جمهور جدید آمریکا چهره بزک کرده سران گذشته و امروز این کشور را برملا و چهره واقعی آمریکا را به جهانیان نشان داد.
امام جمعه بروجرد در فراز دیگری از خطبه های نماز جمعه بروجرد با اشاره به فرا رسیدن ایام فاطمیه و شهادت بانوی بزرگ اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: آن حضرت عصاره خلقت و آیینه تمام نمای نبوت و خواستگاه امامت بود.
حجت الاسلام والمسلمین ترابی افزود: در ایام فاطمیه باید با ابعاد مهم زندگی کوتاه حضرت فاطمه(س) آشنا شویم و در زندگی خود از آن حضرت الگو بگیریم.
وی اظهار کرد: بزرگترین درسی که از بانوی بزرگ اسلام باید فرا بگیریم دفاع از ولایت و امامت است.
ارسال نظرات