امروز مردم هشیار، بیدار و در صحنه انقلاب اسلامی مناطق مختلف استان اعم از بخش ها و روستاها هم برای اثبات عشق و وفاداری به آرمانهای نظام ، انقلاب اسلامی و تبعیت از مقام معظم رهبری در عظمت بخشی، وحدت و همبستگی و تداوم عزت و اقتدار میهن انقلابی اسلامی به میدان آمدند.
کد خبر: ۸۸۲۲۸۷۲
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران،  اعلام پای بندی مردم در راه اعتلای انقلاب اسلامی و ظلم ستیزی در راهپیمایی 22 بهمن فقط منحصر به شهرهای مازندران نبود امروز مردم هشیار، بیدار و در صحنه انقلاب مناطق مختلف استان اعم از بخش ها و روستاها هم برای اثبات به عشق و وفاداری به آرمانهای نظام ،  انقلاب اسلامی و تبعیت از مقام معظم رهبری در عظمت بخشی، وحدت و همبستگی و تداوم عزت و اقتدار میهن انقلابی اسلامی  به میدان آمدند.
 مردم همه نقاط مازندران اعم از شهر ها و روستاها، امروز یکپارچه فریاد الله و اکبر، خامنه ای رهبر، درود بر شهیدان ارادت خود را ابراز کرده و با تکرار شعار انقلابی گری و ظلم ستیزی، مرگ بر آمریکا، اسرائیل، داعش و ایادی استکبار مقاومت در راه یاری مظلومان و تحقق جامعه و تمدن جهانی برادری و برابری اسلام امادگی خود در مقابله با کفر را به عالمیان نشان دادند.  
مردم جنوبی ترین روستای مرکز مازندران در دامنه سلسله جبال البرز در سنگده  در زیر بارش برف برای ابراز وفاداری و بیان ایستادگی در حفظ ارزشهای انقلاب اسلامی، مقابله با ظلم و استکبار و تبعیت از ولی امر مسلمین جهان در صحنه راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردند.
در این مراسم  مردم انقلابی پس از راهپیمایی به سوی گلزار شهدا، با شهدا تجدید میثاق کردند و با اجرای سرود انقلابی و گروهی  از سوی دانش آموزان نوجوانان روستا، شعر و دکلمه، سخنرانی امام جماعت ، اهدا جوایز به مدال و طلا آواران مسابقات ورزشی روستا در سطح بین الملل ادامه یافت.
 مردم همیشه در صحنه این روستا همچنین در پایان هر بند از بیانیه 22 بهمن با شعار الله و اکبر ، خامنه ای رهبر آنرا تائید کردند.
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها