خبرهای داغ:
کد خبر: ۸۸۲۲۸۷۴
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، ما امروز در راهپیمایی 22 بهمن شاهد حضور پر شور و وحدت آفرین مردم انقلابی شهرمان بیرجند بودیم.

پیام ملت ایران و تمام آزادی خواهان جهان در 22 بهمن 95 این است که ما نیازی به آقا بالاسر نداریم. ما با ظلم و جور و فساد و اشرافی گری در دنیا مخالفیم.

صدای حق خواهی و عدالت گستری در دنیا امروز بار دیگر از لسان مردم ایران به سراسر دنیا مخابره شد. و این شادی دل دوستان و اندوه و ترسی در دل دشمنان می اندازد.

پایان دوره قلدوری و تهدید و تحریم ملت های مظلوم و مسلمان پیام امروز ملت ایران به استکبار جهانی و ایادی اش در منطقه است.

استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی و نه شرقی، نه غربی جمهوری اسلامی و هیهات من الذله و مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل شعارهای 22 بهمن در طول 38 سال است.

"آمریکا شیطان بزرگ است" باور قلبی ملت ایران 

غلام رسول نخعی یکی از شهروندان بیرجندی صبح امروز در راهپیمایی 22 بهمن ماه در گفتگو با خبرنگار بسیج اظهار داشت: اگر ولایتمدار باشیم باید هر چه ایشان می فرمایند را بدون چون و چرا بپذیریم و عمل کنیم وقتی امام فرمودند " آمریکا شیطان بزرگ است" باید قبول کنیم.

وی تاکید کرد: ایران امروز به کشوری مقتدر در دنیا تبدیل شده و دست طمع جهانخوار آمریکا از آن قطع شده است اما آمریکا برای برگرداندن منافع خود در ایران به هر دری می زند یا در هسته ای وارد می شود و یا می خواهد در ارکان نظام نفوذ کند .

این شهروند افزود: امروز خیلی از ملت های دنیا تحت تاثیر تحولات و انقلاب ایران قرار گرفته اند چون ایران به داد مظلومین می رسد.

وی خاطرنشان کرد: استکبار جهانی می خواهند که حکومت ها در سراسر عالم دست نشانده خودشان باشند تا منافع آنان به خطر نیفتد اما امروز مردم دنیا در یمن، سوریه، لبنان و عراق حق طلب هستند.

نخعی ادامه داد: پیام 22 بهمن امسال این است که مردم ما هیچ گاه به آمریکا اعتماد نداشته و ندارند و این باوری قلبی در بین آحاد جامعه است و چاره حل مشکلات اقتصادی را به دست دشمن نمی دانیم.

خانم رزاقی نیز در گفتگو با خبرنگار بسیج اظهار داشت: امروز حضور مردم در صحنه نشان دهنده تجدید میثاق با آرمان های امام راحل و ارزش های انقلاب است.

وی با بیان اینکه مردم ما همیشه در صحنه هستند و این مشت محکمی بر دهان آمریکاست عنوان کرد: این راهپیمایی نشان دهنده وحدت مردم است که باز هم پشت سر رهبر خودشان هستند. "خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست".

این بانوی بیرجندی با بیان اینکه هدف نهایی انقلاب، پیروزی اسلام در جهان با ظهور منجی آخر الزمان(عج) است افزود: در تاریخ ایران 22 بهمن 57 انقلاب بزرگی بود که مردم ایران به رهبری امام خمینی(ره) آن را محقق کردند و هنوز هم این انقلاب و اهداف و آرمان های آن برای ما ادامه دارد.

وی ادامه داد: ما بار دیگر آمده ایم که به آمریکا اعلام کنیم که هیچ غلطی نمی تواند بکند و پای عهد و پیمان با آرمان های امام و شهدا تا آخر ایستاده ایم و راه شهیدان را ادامه می دهیم. ما وظیفه داریم که برای پاسداری از خون شهدا حجابمان را رعایت کنیم.

تجدید عهد دوباره با انقلاب در 22 بهمن

خانم عبداللهی یکی دیگر از شرکت کنندگان در راهپیمایی 22 بهمن در گفتگو با خبرنگار بسیج بیان داشت: اگر هر سال همین روز که پیروزی انقلاب اسلامی است همه در صحنه بیاییم نشان می دهد که ما از نظام اسلامی دفاع می کنیم ومی خواهیم که هنوز هم ادامه داشته باشد.

وی اضافه کرد: وظیفه بانوان انقلابی این است که در صحنه بودن خود را علاوه بر شرکت در راهپیمایی یا کار در خانه با تربیت فرزند نشان دهند.

وی بیان کرد: همان طور که بزرگان می گویند انقلاب ما تازه شروع شده چون یک پروژه انسانی سازی هست و تا زمانی که ما به آن مرحله نرسیم همیشه ادامه دارد.

نمایش 22 بهمن ایجاد رعب و وحشت در دل استکبار

محمد امیری راد یکی از افرادی که دوران پیروزی انقلاب جوان بوده است نیز در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت: علت حضور مردم در صحنه نمایش قدرت، بصیرت و برای ایجاد رعب و وحشت در دل استکبار جهانی است.

وی افزود: اینجا جمع شدیم تا به دشمن بگوییم که گزافه می گوید چیزهایی روی میز دارد و ما با مشت گره کرده جواب محکمی به دشمنان نظام و انقلاب می دهیم.

این پیشکسوت دوران انقلاب ادامه داد: وظیفه انقلابی ما امروز این است که وحدت ایجاد کنیم و همه در صحنه باشیم و هم صدا بگوییم که مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل.

تمام مومنان مانند ریسمانی به همدیگر وصل شده اند 

محمد حسین مختار زاده در گفتگو با خبرنگار بسیج اظهارداشت: مردم امروز آمدند تا بگویند که نه آمریکا و نه اسراییل هیچ غلطی نمی توانند بکنند و ما محکم پشت رهبرمان ایستاده ایم و گزینه های ما هم همیشه روی میز است.

وی عنوان کرد: تمام مومنان پشت سر همدیگر هستند و مانند ریسمانی به همدیگر وصل شده اند و هرگز جدا نخواهند شد. وظیفه یک جوان انقلابی این است که پشت رهبرمان بایستیم و به حرف های رهبر گوش فرا دهیم.

خانم نخعی زاده دانش آموز انقلابی نیز در گفتگو با خبرنگار بسیج عنوان کرد: ما از نسل همت ها و باکری ها و بابایی ها هستیم و اجازه نمی دهیم که دشمنان ما مثل ترامپ با کارهایی مثل تهدید و تحریم این اتحاد و انسجام را از بین ببرند.

وی بیان داشت: پیام امروز ما به دشمنان این هست که آنان نمی توانند هیچ غلطی بکنند و ما متحد و یکپارچه پشت رهبرمان ایستاده ایم. قطعا انقلاب ما ادامه خواهد داشت چون ما جوانانی داریم که حاضر هستند که برای وطنشان جان بدهند.

خانم علیپور نوجوان بسیجی نیز در گفتگو با خبرنگار بسیج اظهار داشت: آمدیم به راهپیمایی تا به دشمنانمان بگوییم که اگر پای هر چی باشد همه مردم عزیز ایران می آییم تا در برابر دشمنان از کشورمان محافظت کنیم.

وی اضافه کرد: ما با رعایت حجاب اسلامی و با شعار دادن و یا در مواقعی که رهبرمان اجازه دهند به هر روشی توانستیم چه در پشت و چه در درون جبهه از کشور دفاع می کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها