حضرت امام خمینی(ره) با قیام آگاهانه خود حکومت طاغوت را سرنگون و اسلام ناب علوی را جایگزین آن کرد.
کد خبر: ۸۸۲۲۸۸۲
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۳
ماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه،بهمئی،چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی در مراسم سی و هشتمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در جمع مردم دهدشت گفت: حضرت امام خمینی(ره) با قیام آگاهانه خود حکومت طاغوت را سرنگون و حکومت الله را مستقر و اسلام واپس‌گرا و آمریکایی را نابود و اسلام ناب علوی را جایگزین آن کرد.
عدل هاشمی پور با اشاره به اینکه بزرگترین و اساسی‌ترین حرکت امام سرنگونی رژیم ستم‌شاهی و برداشتن این مانع از سر راه ملت ایران بود، افزود: عامل اصلی برداشتن این مانع مردم، دین و اعتقاداتشان بود.
هاشمی پور ادامه داد: پیروزی انقلاب اسلامی سبب حرکت عظیم مردمی، عزت ملی، آگاهی و بصیرت عمومی، پیشرفت‌های علمی و برجسته کردن جایگاه ملت ایران در جهان شد.
وی با بیان اینکه امام راحل با عمر گرانمایه خود را در مسیر احیای جامعه اسلامی و عظمت شریعت آسمانی سپری نمود، افزود: امام راحل با مجاهدت، فداکاری و رهبری قاطع خود ندای تکبیر و توحید را به گوش جهانیان رساند و با ستیز و پیکار بی‌امان خود با دشمنان انقلاب اسلامی تمام معادلات سیاسی را در هم شکست و بر بزرگترین قدرت‌های استکباری و استعماری پیروز شد.
هاشمی پور به توطئه‌ها و دشمنی‌های استکبار جهانی بر علیه ملت ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمنان ابتدا غائله گنبد، کردستان و خوزستان را دامن زدند و سپس جنگ هشت ساله را بر ملت ایران تحمیل کردند و در نهایت چهره‌های برجسته‌ای مانند شهیدان مطهری، بهشتی، باهنر، رجایی و شهیدان مهراب را از این ملت گرفتند و وقتی در جنگ به نتیجه دلخواه نرسیدند تهاجم فرهنگی و جنگ نرم را پیاده کردند.
وی با بیان اینکه نقشه مهندسی این انقلاب را امام راحل به دست رهبر فرزانه انقلاب به عنوان ادامه دهنده راه امام داده است، گفت: ما باید بصیرتر و هوشیارتر باشیم و در تعجبم چرا عده ای نشسته‌اند که اینها روزی با ما تعامل داشته باشند.
ارسال نظرات