کد خبر: ۸۸۲۲۸۸۶
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۹
امام جمعه شهر لیکک در آیین عبادی سیاسی این شهر با تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، این روز را روز هیبت اسلام و روز امید مستضعفان جهان عنوان کرد و گفت: حضور با شکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن دشمنان ایران اسلامی را مایوس کرده است و مردم با خلق حماسه ای ماندگار نشان دادند که دشمن توانایی فاصله انداختن میان مردم و نظام را ندارد.

حجت الاسلام سید محمد یوسف افروغی با تقدیر از حضور گسترده مردم شهرستان بهمئی در راهپیمایی امروز، گفت: امروز همه مردم به صحنه آمدند تا اعلام کنند اسلام زنده است و ما تا آخرین قطره خون برای حفظ اسلام ایستاده ایم.
وی با تاکید بر اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران، افزود: امروز آمدیم تا به آمریکایی ها پیام بدهیم که ما ملت ایران از هیچ چیز هراسی نداریم و تا پای جان از وطن و آرمان های انقلاب خود دفاع می کنیم .
حجت الا سلام افروغی امام جمعه شهر لیکک با اشاره به سیاست استکباری آمریکا در ادوار مختلف گفت: در آمریکا فرقی نمی کند چه کسی رئیس جمهور شود، رئیس جمهور آمریکا یک مقام اجرایی ساده است که عروسک خیمه شب بازی است و عروسک گردان آن رژیم صهیونیستی است.
امام جمعه شهر لیکک با تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه اول، گفت: حضرت فاطمه زهرا(س) با وجود عمر کوتاه خود، نقش بزرگی در عالم هستی ایجاد کرد و شخصیت آن حضرت الگوی زنان ایران اسلامی است .

وی با تاکید بر اینکه حضرت زهرا(س) فدایی ولایت بود، از مردم خواست در ایام فاطمیه حرمت و شان اهل بیت را حفظ کنند.

ارسال نظرات