خبرهای داغ:

نشست سرگروه ها در حوزه شهید فهمیده کلیبر برگزار شد

فرمانده حوزه ابوذر در مورد اهمیت جلسه و ضرورت آگاهی اولیا از مسائل مختلف تربیتی گفت: در این برهه زمانی یکی از مهم ترین محیط هایی که می تواند فرزندانمان را از دام آسیب های اخلاقی، فکری و ... نجات دهد پناه بردن به مساجد و نماز است.
کد خبر: ۸۸۲۲۹۰۴
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، پور درگاه در ادامه از اولیا خواستار سوق فرزندان به سمت مساجد و نماز های جماعت شد.

یکی از اساتید دانشگاه نیز در این نشست فرزند پروری را در جامعه امروز مهم دانست و گفت: اگر جوانان این مرز و بوم انقلاب 57 را رقم زدند و در ادامه دفاع مقدس را اداره کردند و اینک نیز در مبارزه مستقیم با گروه های ترویستی به عنوان مدافعان حرم ایفای نقش می کنند نشانه تربیت درست و طبق اصول آموزه های دینی است.

حجت الاسلام حاجی با اشاره به آسیب های مختلف اجتماعی خاطر نشان کرد: دشمنان در جنگ سخت و حتی تن به تن توان مقابله با فرزندان ایران زمین را ندارند ولی در بحث فضای مجازی طوری عمل کرده اند که دشمن بسیار مورد اسقبال خانواده قرار گرفته بدون اینکه متوجه شویم دشمن اصلی ما همین ماهواره و فضای مجازی است.

وی بیان کرد: باید مواظب ترفند های نرم دشمنان بود چون آن ها تلاش در دزدیدن باور جوانان دارند بنابرین فرزندان و جوانان خود را توجیه کنیم تا مبادا در دام شیاطین گرفتار آیند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها