امام جمعه میامی گفت: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن پیام محکمی در برابر تهدیدات ویاوه گویی های استکبار است.
کد خبر: ۸۸۲۲۹۱۲
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در میامی، حجت الاسلام قربانعلی صفائی در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن تقدیر وتشکر از حضور پرشکوه مردم گفت: سالروز شکوهمند انقلاب اسلام برابر تبلور شکوه ملت غیور و شجاع ایران اسلامی است.

وی افزود: امروز مردم میثاق صادقانه خویش را با امام راحل و شهیدان وپیروی از رهبر حکیم وفرزانه انقلاب حضرت امام خامنه ای اعلام کردند.

صفائی پور با بیان اینکه حضور مردم در این راهپیمایی 22 بهمن سه پیام داشت، گفت:  مقاومت در برابر استکبار جهانی  وهر گونه ظلم ستم و اعلام انزجار از جبهه استکبار از جمله پیام حضور مردم است.

امام جمعه میامی افزود: صلح ودوستی، هم افزایی با همه ملت ها ومردم جهان که یکی ازوعده های الهی این است که خون بر شمشیر وحق بر باطل پیروز است.

وی پیام دیگر این حضور مردم را نسبت به ترامپ یاد کرد وگفت: ملت امروز گفتند که تو همان شیطان بزرگ هستی اما با چهره بدون نقاب که به این خاطر رهبر انقلاب از ترامپ به خاطر پلیدی ها وزشتی ها وظلم های آمریکا را برملا کرده است ، تشکر کرد .

صفائی پور با بیان اینکه گزینه روی میز ما حضور با قدرت ملت است، تصریح کرد: ملت ما امروز آماده این را بگوید که ماهم گزینه روی میز داریم که همان حضور باقدرت است و ملتی که  شهادت را افتخار خود می داند توطئه ها ودسیسه های آمریکا ودشمنانش  بی حاصل خواهد بود.

امام جمعه میامی به وظایف ملت نسبت به انقلاب یاد کرد وگفت: اسلامیت، پیروی از رهبری واصل ولایت فقیه وحضور هوشمندانه در سایه وحدت کلمه سه رکنی که موجب پیروزی ودوام انقلاب است.

وی با اشاره به اینکه امروز وظیفه ما صیانت از انقلاب است، افزود: حفظ انقلاب یک تکلیف عقلی، شرعی وملی است وما باید با جان ودل این انقلاب را حفظ کنیم تا پرچم انقلاب را به دست مهدی آل محمد(ص) بسپاریم.

صفائی پور درخواست مطالبات معقولانه، اطاعت از ولی فقیه، متحد و وحدت کلمه داشتن را رمز پیروزی وپیشرفت انقلاب دانست.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها