خبرهای داغ:

مادر شهیدان مهدی و حجت الله ممبینی به دیار فرزندان شهیدش پیوست

صبح امروز حاجیه خانم شیرالی مادر بزرگوار شهیدان مهدی و حجت الله ممبینی پس از سالها درد فراق و دوری دار فانی را وداع و به فرزندان شهیدش پیوست.
کد خبر: ۸۸۲۲۹۳۴
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۰
امروز حاجیه خانم شیرالی مادر بزرگوار شهیدان مهدی و حجت الله ممبینی پس از سالها درد فراق و دوری دار فانی را وداع و به فرزندان شهیدش پیوست.

حاجیه خانم شیرالی مادر ارجمند و بانوی بزرگواری بود که خالصانه، در راه رضای خدا و با ایثار و فداکاری دو فرزند برومند خود به نام های مهدی و حجت الله ممبینی را برای دفاع از آرمانهای انقلاب اسلامی و کشور سرافراز ایران تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرد.

غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان نیز در پی درگذشت این بانوی بزرگوار پیام تسلیت صادر کردند که در متن آن آمده است:

خانواده محترم شهدای گرانقدر ممبینی ضایعه درگذشت بانوی ایثارگر و مؤمنه،  (حاجیه خانم شیرالی ) مادر شهیدان بزرگوار مهدی  وحجت الله  ممبینی موجب تاثر وتالم فراوان گردید.

مادر ارجمندی که در نهایت ایثار و فداکاری ، فرزندان عزیز خود را در دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی هدیه نمود و امروز به راستی که اسوه واقعی صبر و ایثار است.بانوی بزرگواری که خالصانه و برای رضای حق ، از عزیزترین سرمایه های خویش گذشت تا در اوج اقتدار و افتخار حافظ و پاسدار نظام و میهن اسلامی مان باشند.

️به روح آن عزیز سفر کرده و ارواح تابناک فرزندان شهیدش درود می فرستیم و ضمن عرض تسلیت به خانواده محترم ایشان و مردم شهید پرور خوزستان بویژه مردم شریف اهواز ، از پروردگار متعال علو درجات برای آن فقیده سعیده ، صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان محترم مسألت می نمایم.️امیدوارم روح مطهر این بانوی بزرگوار در کنار ارواح طیبه ی فرزندان شهیدش مشمول مغفرت و رضوان الهی باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها