فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان:

افتتاح و بهره برداری از 14 باب مسکن روستایی مددجویی در میناب

سردار ترابی، گفت:14 واحد مسکن روستایی مددجویی با هزینه 4 میلیارد و 200 میلیون ریال در شهرستان میناب افتتاح و به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۸۸۲۲۹۳۹
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان جمعه درمراسم بهره برداری از یک باب واحد مسکونی مددجویی به نمایندگی از 14 واحد در روستای کنارترش میناب ، گفت: بسیج سازندگی هرمزگان ساخت و احداث 200 مسکن مددجویی در هرمزگان آغاز کرده که 150 پروژه مربوط به میناب است..
سردار رضا ترابی با اشاره به اینکه 123 واحد مسکن‌ مددجویی با همکاری و مشارکت کمیته امداد امام خمینی میناب در دست اقدام است، تصریح کرد: برای احداث و بهره‌برداری هر باب واحد مسکن مددجویی اعتباری بالغ بر 25 میلیون ریال اختصاص یافته است.
وی ، مساحت هر باب مسکن مددجویی را 50 متر مربع عنوان کرد و اظهارداشت: برای احداث 14واحد مسکن مددجویی در میناب 4 میلیارد و 200 میلیون ریال هزینه شده است که عملیات ساخت و ساز مابقی با شتاب بیشتری در حال اجرا است.
سردارترابی حمایت از محرومان و مستضعفان جامعه را یکی از وظایف و اهداف مهم سپاه دانست و یادآور شد: در عرصه های مقاومتی 700 پروژه در دست اقدام است که بخش در شهرستان میناب عملیاتی شده است.
این مقام مسئول ساخت مسجد ، غسالخانه ، مسکن مددجویی، خانه عالم، سرویس بهداشتی، آبرسانی به روستاهای محروم و ساخت خانه بهداشت، کتابخانه، حمام، زمین بازی و مجموعه فرهنگی را از جمله فعالیت‌های محرومیت‌زدایی در هرمزگان برشمردو گفت: همه باید در راستای زدودن چهره محرومیت از مناطق مختلف استان تلاش کنیم.
شهرستان میناب با 300 هزار نفر در 90 کیلومتری شرق بندر عباس قرار دارد .
ارسال نظرات
آخرین اخبار