امام جمعه کبگیان با تبریک 22 بهمن و تقدیر از حماسه ملت گفت: امروز ملت با حضور بی‌دعوت و فراگیر در خیابان‌های سراسر کشور جواب یاوه‌گویی‌های رئیس جمهور بی‌تفکر و کوچه بازاری آمریکا را دادند.
کد خبر: ۸۸۲۲۹۴۰
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۰

حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته کبگیان با دعوت به تقوای الهی و پرهیز از گناه درباره عوامل از بین بردن برکت در زندگی گفت: سستی ورزیدن در ادای نماز، اسراف با چشم و هم‌چشمی در زندگی از عوامل دیگر بی‌برکتی در زندگی است.

امام جمعه کبگیان با اشاره به  برخی از فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با فرماندهان نیروی هوایی ارتش گفت: حرکات مقتدرانه، مؤمنانه و منطقی ملت ایران با وحدت متقابل با نیروهای نظامی امید دشمن را به یاس مبدل کرده و ثابت کرد که اعتماد به آمریکا سرابی پوچ است.

خطیب جمعه کبگیان گفت: امید بستن به دشمن موجب تضعیف توان داخلی است و برداشت عده‌ای که تعامل با استکبار را موجب پیشرفت ملت می‌دانند یک خیانت بزرگ و نردبان نفوذ استکبار به درون کشور است.

وحدانی‌فر تصریح کرد: زیرا اعتماد قبل و بعد از انقلاب به غرب و در راس آن آمریکا همیشه اقتصاد ما را فلج و وابسته کرده است

این خطیب جمعه با تبریک 22 بهمن و تقدیر از حماسه ملت گفت: امروز ملت با حضور بی‌دعوت و فراگیر در خیابان‌های سراسر کشور جواب یاوه‌گویی‌های رئیس جمهور بی‌تفکر و کوچه بازاری آمریکا را دادند.

وحدانی‌فر افزود: آقای ترامپ ما باید از شما تشکر کنیم که واقعیت درونی و ذات پلید و نسل کشی دولت ماقبلتان را به همگان نشان دادید.

امام جمعه کبگیان پیام این روز را صلح و دوستی و امید دادن به ملت‌های محروم جهان بیان کرد و گفت: خادمان به ملت باید با بیان خدمات ارزشمند نظام در تریبون‌ها و جراید جامه عمل بپوشانند و ارزش خدمت به چنین ملتی را از مهمترین افتخارات خود در پرونده کاریشان ثبت کنند.

ارسال نظرات