دبیر جبهه مردمی انقلاب اسلامی استان گفت: این ملت از تهدید و تحریم نمی ترسد و همچنان محکم مثل کوه ایستاده است .
کد خبر: ۸۸۲۲۹۴۷
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۰

ظهر امروز مردم قلعه‌رئیسی همچون دیگر مناطق ایران اسلامی با حضور در راهپیمایی 22 بهمن برگزار شد.

اقشار مختلف مردم از جمله جوانان، دانشجویان، دانش آموزان، کودک دختر و پسر در این مراسم باشکوه چشمگیر بود.

سخنران مراسم 22 بهمن امسال قلعه رئیسی دکتر هدایت‌خواه نماینده ادوار گذشته بویراحمد و دنا بود.

ستار هدایت‌خواه در حاشیه این مراسم با تبریک ایام 22 بهمن با طرح سوالی مبنی بر اینکه چه لزومی دارد هر ساله در این روز جشن می‌گیریم اظهار داشت: لزوم برپایی 22 بهمن بر این است که ما انقلاب کردیم و باید ادامه‌دهنده آن باشیم و نیاز است طبق قرآن باید روزهای یوم‌الله و روزهای خدای را گرامی بداریم و روز 22 بهمن روز خدا بود.

نماینده ادوار گذاشته بویراحمد و دنا عنوان کرد: همه روزه روز خدا هستند ولی روزهایی هستند که خداوند بیشتر به مردمش احترامش گذاشته و روزهایی که خدا دشمن را به زمین زده است آن روزها روز خدا هستند.

وی با بیان اینکه در کشور ما چه روزی بالاتر از ایام 22 بهمن است افزود: باید در این ایام توجه کرد به قدرت خدا چرا که کشوری که با دست خالی و بدون کمک تلاش کرد موفق شد و این ایام را باید قدر دانست و این روز، روز خدا است روز 22 بهمن از روزهای یوم‌الله و بزرگ برای کشور ما است.

دبیر جبهه مردمی انقلاب اسلامی استان تصریح کرد: یکی از عوامل روزهای خدا صبر داشتن است و صبر بیشتر می شود و بدانید انقلاب کردن آسان نیست انقلاب کردن سختی دارد و سخت تر از آن انقلابی ماندن است.

هدایت‌خواه بیان کرد: وقتی که انقلاب کردید برای حق مطمئنا دشمنانی دارد و باید محکم ایستاد و آن دشمنان تلاش زیادی انجام می دهند از تهدید تا تحریم می کنند ولی باید صبر داشته باشید و انقلابی بمانید و نکند مانند بعضی انقلابی ها که از انقلابی مانده خود در گذشته پشیمان هستند نباشید و صبر داشته باشید.

دبیر جبهه مردمی انقلاب اسلامی استان اضافه کرد: این ملت از تهدید و تحریم نمی ترسد و همچنان محکم مثل کوه ایستاده اید و واقعا باید به شما مردم افتخار کرد و تهدیدهای دشمن حضور مردم را پرشورتر کرده است و دشمن باید بداند ملت این مرد و مردانه ایستاده اند.

هدایت‌خواه خاطرنشان کرد: آمریکا و اجدادشان وحشیانه به دنبال غارتگری بودند ولی ما ملتی هستیم که انقلاب کردیم، سختی کشیدیم و امروز قدردان نعمت انقلاب خود هستیم.

وی گفت: قبل از انقلاب و در زمان شاهنشاهی آمریکا و اسرائیل برای ما تصمیم می گرفتند و آنها می‌گفتند که چه کسی شاه، وزیر و مسؤول شود ولی به برکت انقلاب امروز بزرگترین کشور جمهوری اسلامی است.

ارسال نظرات