فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرعباس گفت: مردم ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ کوبنده‌ای را به عربده‌کشی‌های ترامپ خواهند داد.
کد خبر: ۸۸۲۲۹۵۰
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، اباذر سالاری امشب در مراسم جشنی به مناسبت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در بندرعباس با بیان اینکه یوم‌الله 22 بهمن یادآور حماسه جاویدان ملت ایران است، اظهار داشت: در این روز بزرگ، ایمان و اراده مستحکم ملت فهیم ایران به رهبری حضرت امام خمینی(ره) بر زورگویی‌های طاغوت فائق آمد و کاخ رژیم ستم‌شاهی را سرنگون ساخت و حکومت اسلامی استقرار یافت.

وی 22 بهمن را روز سرنوشت‌ساز و اوج پیروزی ملت بزرگ ایران خواند و افزود: در این روز بزرگ، مردم توانستند با مبارزات و جهادی که علیه دشمن آغاز کردند، آن را با پیروزی پایان ببخشند و این روز، پاسخی کوبنده به همه خواسته‌های دشمنان انقلاب علیه ملت ایران است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرعباس با دعوت از حضور حماسی مردم غیرتمند و خستگی‌ناپذیر بندرعباس در راهپیمایی 22 بهمن، خاطرنشان کرد: در روز 22 بهمن بار دیگر مردم بندرعباس و استان هرمزگان همگام با ملت بزرگ ایران اسلامی با حضور یکپارچه خویش در راهپیمایی بزرگ 22 بهمن، اوج انزجار خویش را از استکبار جهانی اعلام خواهند کرد.

سالاری با اشاره به تهدیدهای اخیر رئیس جمهور آمریکا علیه ایران اسلامی تصریح کرد: از آنجایی که ترامپ اخیرا شعارهای دولت اوباما را بر زبان می‌آورد و عربده‌کشی می‌کند، در روز 22 بهمن مردم ولایتمدار ایران اسلامی پاسخ کوبنده‌ای را به او خواهند داد.

وی ادامه داد: دشمنی و خباثت آمریکا بر علیه مردم ایران روز به روز بیشتر می‌شود و آمریکا هیچوقت قابل اعتماد نیست و از پشت خنجر می‌زند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرعباس تصریح کرد: امنیت و آسایش امروز کشور را مدیون خون شهدا هستیم و با آن رشادات و جان‌فشانی‌هایی که شهدای 8 سال دفاع مقدس از خود نشان دادند، دشمن جرات نگاه چپ به کشور ما را ندارد.

سالاری در پایان ترفند جدید دشمنان ایران را نفوذ میان جوانان و کانون خانواده‌ها دانست و اضافه کرد: دشمنان هیچ‌گاه علیه کشور ما بیکار نمی‌نشینند و هر روز با ترفندی قصد نفوذ دارند اما همه نقشه‌های آنان با رهنمودها، درایت و هوشمندی مقام معظم رهبری نقش بر آب شده است.
ارسال نظرات