امام جمعه شهرستان رودسر گفت: کشوری که از یک بچه می‌ترسد باید آماده ترس از موشک‌های ایرانی باشد و مردم نیز طبق پیش بینی مقام معظم رهبری با حضورشان در راهپیمایی امروز جواب همه یاوه گویی آمریکایی‌ها را به‌خوبی دادند.
کد خبر: ۸۸۲۲۹۷۱
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گیلان از رودسر، حجت‌الاسلام والمسلمین تقی روحانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان رودسر اظهار داشت: ملت بزرگ ایران بار دیگر با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن ضمن اعلام مجدد وفاداری به خون شهدا بار دیگر با آرمان‌های بلند امام راحل و مقام معظم رهبری بیعت کردند.

امام جمعه شهرستان رودسر افزود: امروز در حقیقت عید محرومان عالم است و مردم با حضور پرشور در این جشن ملی ضمن بیعت با آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری بار دیگر ایستادگی خود را به رخ دشمنان این نظام کشیدند.

خطیب جمعه شهرستان رودسر با اشاره به آغاز ایام فاطمیه گفت: ما هر چه داریم از حضرت زهرا(س) است و نباید از این ایام غافل بوده و به بهانه برگزاری جشن 22 بهمن از فاطمیه غافل شویم.

حجت الاسلام روحانی تصریح کرد: کشور ما مدافع حرم اهل بیت است و رزمندگان ما با رمز یا زهرا(س) به دفاع از حرم اهل بیت در سوریه پرداختند و اجازه تعدی دشمنان به حریم اهل بیت را ندادند.

ایشان با اشاره به طرح‌هایی که در دهه فجر شاهد افتتاح آن بودیم افزود: در طول دهه مبارک فجر پروژه‌های قابل توجهی در سطح استان و شهرستان افتتاح و به بهره‌برداری رسید و مسئولان باید این خدمات را همچنان ادامه دهند زیرا ملت بزرگ ایران لایق خدمت کردن هستند.

امام جمعه شهرستان رودسر آمریکا را کشوری منفور و ناقض بزرگ حقوق بشر در دنیا خواند و گفت: کشوری که ادعای حقوق بشر را در دنیا دارد در فرودگاهش به یک کودک 5 ساله ایرانی دستبند می‌زند.

وی خاطرنشان کرد: کشوری که از یک بچه می‌ترسد باید آماده ترس از موشک‌های ایرانی باشد و مردم نیز طبق پیش بینی مقام معظم رهبری با حضورشان در راهپیمایی امروز جواب همه یاوه گویی آمریکایی‌ها را به‌خوبی دادند.

ارسال نظرات