فرماندار رودبار در راهپیمایی 22 بهمن:
فرماندار رودبار وحدت و همدلی را رمز موفقیت انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: وحدت، همدلی و یکپارچگی مردم به نظام اسلامی دوام و وام بخشیده است.
کد خبر: ۸۸۲۲۹۸۴
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گیلان از رودبار، فرماندار رودبار در راهپیمایی عظیم 22 بهمن، که با حضور خیل عظیم مردم رودبار برگزار شده بود، با گرامیداشت این ایام خجسته، اظهار کرد: 22 بهمن روزی بود که تمام خوبی ها بر زشتی ها و پلیدی ها به پیروزی رسید.

اسماعیل میرغضنفری با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران با سایر انقلاب های دنیا متمایز است، گفت: اعتقادات راسخ مردم به وحدانیت خداوند و همچنین رهبری مدبرانه امام خمینی(ره) و هم اکنون نیز رهبر معظم انقلاب، سبب شده تا انقلاب اسلامی ایران بر تارک جهان هستی بدرخشد.

وی، وحدت و همدلی را رمز موفقیت انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: وحدت، همدلی و یکپارچگی مردم به نظام اسلامی دوام و وام بخشیده است.

فرماندار رودبار با بیان اینکه وظیفه سنگینی در قبال مردم همیشه در صحنه داریم، اظهار کرد: امروز به بجای سخن گفتن، می بایست پای در رکاب عمل بگذاریم.

میرغضنفری با بیان اینکه همه مسئولین باید در قبال مسئولیت شان، پاسخگو باشند، تاکید کرد: مسئولین در خصوص عملکرد و فعالیت هایشان، پاسخگو باشند.

وی اضافه کرد: داشتن صداقت و رفتار صادقانه با مردم می بایست از اولویت های مسئولین قرار گیرد.

فرماندار رودبار با بیان اینکه نباید یاس و ناامیدی را به مردم تزریق کرد، گفت: افرادی که تریبون در دست دارند، قبل از انتقاد، نیمه پُر لیوان را ببینند

ارسال نظرات