خبرهای داغ:
سردار غیاثی گفت: جوانان سومین حرم اهل بیت (علیهم السلام) در راه دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی و ارزش های اسلام ناب محمدی پیشرو و ثابت قدم هستند.
کد خبر: ۸۸۲۳۰۰۰
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۷
سردار سید هاشم غیاثی در حاشیه راهپیمایی یوم الله بیست و دوم بهمن با بیان اینکه حضور باشکوه ملت ایران در راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پاسخ دندان شکن و کوبنده به یاوه گویی های سردمداران استکبار جهانی است، گفت: امروز پیام انقلاب اسلامی در سراسر عالم فراگیر شده و ملت های مسلمان و مظلومان جهان با بهره گیری از آرمان های انقلاب اسلامی در مقابل مستکبران جهانی ایستادگی می کنند.

وی خاطرنشان کرد: با وجود اینکه سی و هشت سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی می گذرد اما شاهد حضور گسترده نسل نوجوان و جوان کشور در صفوف راهپیمایی مردمی بیست و دوم بهمن هستیم واین خود گواه زنده بودن و استمرار انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه فجر ادامه داد: حضور مردم شیراز بخصوص جوانان در راهپیمایی بیست و دوم بهمن باشکوه تر از سال های گذشته است و این نشان می دهد جوانان سومین حرم اهل بیت (علیهم السلام) در راه دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی و ارزش های اسلام ناب محمدی پیشرو و ثابت قدم هستند.

وی با بیان اینکه جوانانِ امروز انقلابی تر از جوانان سال های ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی هستند، گفت: دشمنان انقلاب اسلامی از طریق هجوم نرم فرهنگی درصدد هستند روحیه انقلابی را در جامعه ایران کمرنگ کنند که به دلیل حضور جوانان مومنِ ایران اسلامی در خط مقدم دفاع از انقلاب اسلامی این نقشه استکبار جهانی راه به جایی نبرده است.

سردار غیاثی با بیان اینکه حضور گسترده ملت ایران در راهپیمایی یوم الله بیست و دوم بهمن اقتدار، استقلال و عزت کشور را به جهانیان نشان می دهد، گفت: استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا دشمنان اصلی انقلاب اسلامی هستند که از هر فرصتی برای ضربه زدن به ملت ایران استفاده می کنند.

وی با بیان اینکه پیام اصلی انقلاب اسلامی اتحاد مسلمانان برای مقابله با زوگویان جهانی است، گفت: ملت ایران با حضور گسترده در راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ثابت کرده است ارزشی برای تهدیدات و یاوه گویی سردمداران استکبار جهانی قائل نیست و در مسیر دستیابی به اهداف انقلاب اسلامی بصورت مستمر در حرکت است.

فرمانده سپاه فجر خاطرنشان کرد: "اطاعت محض از ولایت فقیه"، "بصیرت"، شجاعت"، "دارابودن روحیه انقلابی و ایثار"، "اُنس با قرآن و اهل بیت (علیهم السلام)" شاخصه های مهم جوان انقلابی هستند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها