نماینده مردم پلدختر ومعمولان در مجلس :

امروز ترامپ عظمت و اقتدار ملت ایران را دید

نماینده مردم پلدختر ومعمولان در مجلس گفت:امروز حضور گسترده مردم پلدختر ومعمولان در راهپیمایی 22بهمن پیام روشنی به مستکبران خصوصا آمریکایی ها داشت و ترامپ باید این عظمت واقتدار ملت ایران را ببیند تا بداند که ایران به مانند سایر کشورهای منطقه دست وپا بسته نیست.
کد خبر: ۸۸۲۳۰۰۷
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سید حمید رضا کاظمی نماینده مردم پلدختر ومعمولان در مجلس در جمع شرکت کنندگان در راهپیمایی 22بهمن در مسجد جامع با اشاره به اینکه امروز ملت ایران در راهپیمایی22بهمن حماسه دیگری را خلق کردند اظهار داشت:بصیرت،دشمن شناسی و ولایتمداری ملت ایران در خلق حماسه های ماندگار در راهپیمایی 22بهمن و دیگر صحنه های اجتماعی در دنیا مثال زدنی است.

 
وی با اشاره به دستارودهای نظام مقدس جمهوری اسلامی طی 38سال گذشته از انقلاب عنوان کرد:رشد علمی،صنعتی،پیشرفت فوق العاده در علم پزشکی و دارو سازی،فن آوری هسته ای ،حفظ تمامیت ارضی کشور و استقلال در تصمیم گیری و ارتقاء توان موشکی و دفاعی فقط گوشه ای از این دستاوردها است.
 
کاظمی عنوان کرد:همانطور که رهبر انقلاب بارها بر مسئله انقلابی گری در مسائل مختلف تاکید داشته اند دشمنان از همین انقلاب ونظام اسلامی که از ویژگی های مردم ونظام مقدس جمهوری اسلامی واهمه دارند.
 
نماینده مردم پلدختر ومعمولان در مجلس ادامه داد:حکومت ایران اسلامی از حکومت های بی نظیر دنیا که زیر بار زورگویی استکبار جهانی آمریکا نمی رود و با تبعیت از ولایت فقیه و دشمن شناسی ،توطئه های آنان را خنثی می کند.
 
وی با اساره به مجاهدت های امام راحل در به ثمر رساندن این انقلاب یادآورشد:اگر پایمردی،تلاش ها و اعتقاد قلبی  امام (ره) و نقش ملت نبود این انقلاب به نتیجه نمی رسید و این چنین تناور نمی شد.
 
نائب رئیس کمیسیون شوراها وامور داخلی مجلس با اشاره به اینکه دشمن تصور می کند که پس از ارتحال امام (ره) کار انقلاب اسلامی هم تمام است گفت:تدبیر انتخاب شایسته خبرگان رهبری و مقام معظم رهبری در کمترین زمان برای رسیدگی امور توطئه های دشمنان را خنثی کرد .

کاظمی خطاب به ترامپ رئیس جمهور آمریکا گفت:همه دشمنان ملت ایران به ویژه رئیس جمهور تازه به دوران رسیده آمریکا بدانند که ملت ایران با بیش از 220هزار شهید درخت انقلاب را تناور کردند و اکنون مستکبرین هم به دنبال ضربه زدن به این نظام هستند که ما باید هوشیارانه عمل کنیم.

وی یادآورشد:امروز نظام سلطه در گفتگو های خصوصی خود به اقتدار ایران اسلامی اذعان دارند و در حل مشکلات منطقه با ایران صحبت می کنند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار