امام جمعه شهرستان آستانه اشرفیه:

اصول و آرمان های انقلاب اسلامی ایران ادامه دارد

امام جمعه شهرستان آستانه اشرفیه با بیان اینکه جهت تحقق آرمان ها باید همت به خرج داد گفت: اصول وشعارهای انقلاب ادامه دارد که باید به همگی به ویژه کودکان یاد داد.
کد خبر: ۸۸۲۳۰۰۹
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گیلان از آستانه اشرفیه، حجت الاسلام والمسلمین ساجدی در خطبه نمازجمعه امروز در شهرستان آستانه اشرفیه با بیان اینکه حضرت فاطمه زهرا(س) از حیث تربیتی مانند دیگر معصومان الگویی عملی است اظهار داشت: زندگی کوتاه ایشان نکات درس آموز فراوانی برای جوانان، مردان وزنان و شیعیان جهان است.

امام جمعه شهرستان آستانه اشرفیه با بیان اینکه در سی و هشتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی شاهد حضور همه مردم در حماسه پرشکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه بوده ایم گفت: ۲۲ بهمن ماه یادآور مجاهدت های امام راحل(ره)، یاوران اصیل وصدیق امام، ملت وفادار، ایثار وجانفشانی شهدای والامقام وخانواده معظمشان است.

وی با اشاره به اینکه باید بازخوانی وبازنگری از تعالی و تدوام انقلاب اسلامی داشته باشیم تصریح کرد: نهال نوپای انقلاب اسلامی امروز به یک درخت تنومندی تبدیل شده وهمچون گذشته منبع خیر وبرکت است.

حجت الاسلام والمسلمین ساجدی با تاکید بر اینکه مسیر حرکت های انقلابی به سوی موفقیت ها در دوران طولانی ادامه خواهد داشت گفت: بازخوانی وبازنگری رشادت ها و رهنمود های پایداری نظام لازم است.

امام جمعه شهرستان آستانه اشرفیه با بیان اینکه جهت تحقق آرمان ها باید همت به خرج دهیم تاکید کرد: اصول وشعارهای تشکیل و استقرار انقلاب  ادامه داد که باید همگی به ویژه  کودکان  آرمان واصول انقلاب را بدانند وبه آن عمل نمایند.

حجت الاسلام ساجدی مجاهدت امام راحل(ره) وجانبازی وایثارشهدا را دلیل عزت به مردم ایران دانست و اعلام کرد: مبارزه با فساد مطالبه خوبی است که با رشادت های همرزمان انقلابی و شهدا علیه ظلم، فساد و تزویر قیام کردیم وهزینه دادیم.

وی با بیان اینکه باید در مقابله با فساد متوازن بود اظهار کرد: نباید مبارزه با فساد به گونه ای باشد که در یک موقعیت پرچم مبارزه با فساد را بالا نگه داشته و در جای دیگر همراه و همگام با مفسدین باشیم.

امام جمعه شهرستان آستانه اشرفیه با اشاره به آثار شهید مطهری درباره انقلاب خاطرنشان کرد: انقلاب زوایای متفاوتی دارد که با مشاهده تمامی زوایای انقلاب باید آسیب ها و تهدیداتی که متوجه نظام است مورد بررسی و توجه قرار گیرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار