مردم رودبنه با سردادن شعار مرگ بر آمریکا انزجار خود را نسبت به سیاست های استکبار نشان دادند.
کد خبر: ۸۸۲۳۰۲۳
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج گیلان از لاهیجان، بمناسبت سی هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در یوم الله ۲۲بهمن، مردم ولایت مدار شهر رودبنه و روستاهای بخش رودبنه نیز همزمان با سراسر کشور به جهانیان ثابت کردند که همچنان پای ارزش های انقلاب و نظام ایستاده اند.

صبح امروز مردم ولایت مدار بخش رودبنه به همراه نماینده مجلس شورای اسلامی، بخشدار و سایر نیروهای نظامی وانتظامی از مقابل بخشداری رودبنه با شعارهای مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل خشم و انزجار خود را نسبت به سیاست های استکبار وبه سوی مسجد جامعه شهر رودبنه حرکت نمودند.

در این مراسم باشکوه که دردمای نزدیک به صفر درجه برگزار شد؛ حجت الاسلام ناصرملکی امام جماعت مسجد رودبنه با بیان اینکه دشمن انقلاب اسلامی ایران، همواره از شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی وحشت دارد گفت: چرا که این حرکت پسندیده معمار انقلاب باعث شده که کشور ما به اسقلال و آزادی برسد و مقام و ارزش مردم ایران حفظ شود.

وی با بیان اینکه قبل انقلاب امریکای ها با قانون، کاپیتولاسیون ارزش و اعتبار مردم ما را گرفته بودند و ما استقلال و آزادی نداشتیم گفت: مسئولین باید قدر این مردم را بدانند چرا که این مردم انقلابی در سرما و گرما و در بدترین شرایط پیرو ولایت فقیه هستند؛ وظیفه همه ماست که خدمتگزار این مردم باشیم.

ارسال نظرات