خبرهای داغ:
تولیت آستان قدس رضوی حماسه آفرینی ملت شریف ایران را در راهپیمایی 22بهمن برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی دانست و گفت: مردم ایران امروز به جهانیان فهماندندکه در راه عقیده و ایمان خود در پایبندی به اسلام و انقلاب و رهبری از هیچ چیز دریغ نمی ورزند و تا پای جان ایستادگی می کنند.
کد خبر: ۸۸۲۳۰۹۰
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، یادواره  سرار شهید مهدی فرودی و دیگر شهدای طلاب و روحانی شهرستان سرایان با حضور اقشار مختلف مردم، روحانیون، علما، خاندان معزز شاهد و مسئولین ادارات و نهادها و تولیت آستان مقدس حضرت امام رضا(ع) در محل حسینیه سیدالشهدا سرایان برگزار شد.
 
آیت الله رئیسی تولیت آستان قدس رضوی که سخنران محوری این یادواره بود حماسه آفرینی ملت شریف ایران را در راهپیمایی 22بهمن برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی دانست و گفت: مردم ایران امروز به جهانیان فهماندندکه در راه عقیده و ایمان خود در پایبندی به اسلام و انقلاب و رهبری از هیچ چیز دریغ نمی ورزند و تا پای جان ایستادگی می کنند.
 
وی افزود: تنها موضوعی که در جهان باقی و پا برجاست وجه الله بوده و تنها رمز بقای شهیدان هم همین نظر کردن به وجه الله می باشد.
 
تولیت آستان قدس رضوی بیان داشت: انسانها همیشه بدنبال وجاهت و جایگاه برای خودشان می باشند و برخی موضوعات دنیای مادی مانند کسب علم و دانش ،ثروت، جاه و مقام و تالیفات ممکن است برای انسان وجاهت ایجادکند ولی آنچه که باعث وجاهت ابدی می شود وجاهت عالم دیگر است که شهیدان با نثار جان خویش در راه عقیده و ایمان و دفاع از اسلام و انقلاب این وجاهت را کسب کردند.
 
رئیسی اظهارداشت: انسان دارای دو کرامت نفسانی و اکتسابی می باشد که کرامت اکتسابی با متوسل شدن به ائمه اطهار(ع) بدست می آید و پیامبر و ائمه اطهار آمده اند تا انسان را به کرامت اصلی انسانی که همان مقام ربوبی می باشد برسانند که انسانی که دارای چنین کرامتی است هیچگاه دچار لغزش نمی شود.
 
به گفته وی: هر انسان کریم و بخشنده ای را نمی توان گفت که صاحب کرامت است ولی شهیدان ما قبل از آنکه شهید باشند کریم هستند یعنی آنها با علم و عقل و اراده خود برای حاکمیت دین اسلام جان خود را در طبق اخلاص نهادند که در وصیتنامه شهیدان می شود این کرامت و بخشندگی را پیدا کرد.
 
نشانه گرفتن تفکر و اخلاق جوانان خطرناک تر از جنگ نظامی است 
 
وی ادامه داد: آنجا که می گویند ما به امر ولی فقیه خود برای رضای خداوند متعال از جان خود گذشتیم و بر شماست که مبادا ولایت فقیه تنها بماند و مبادا که از ارزشهای اسلام فاصله بگیرید لذا توجه به شهید و شهادت خود شهادتی است که باید ارج نهاده شود و بیایید همه بازماندگان در پرتو یاد شهیدان وصایای آنان را بکار بندیم و عمل کنیم.
 
تولیت آستان قدس گفت: امروز دشمنان بروی جوانان ما جبهه ای را گشوده اند که به مراتب از خطرات آن از جبهه نظامی بیشتر است و آن نشانه گرفتن فکر و اخلاق و تفکر این عزیزان است اما به برکت خون شهیدان جوانان ما نیز در مقابله با دشمنان در این جبهه هم پیروز شده اند و ما شاهد رویشها در همه زمینه ها می باشیم. و این توطئه دشمنان نیز نقش بر آب شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها