مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله گفت: حضرت فاطمه(س) پرچمدار نهضت استمرار بخش رسالت و امامت هستند.
کد خبر: ۸۸۲۳۱۱۳
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۴

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام رضوی‌راد در جمع پایوران سپاه روح‌الله در مراسم اولین روز از ایام فاطمیه گفت: حضرت زهرا(س) شخصیتی وفادار به خانواده، بودند به طوری که رفتار، کردار و برخورد ایشان در زندگی از عالی‌ترین برخوردها و رفتارها بود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله تصریح کرد: حضرت فاطمه(س) شخصیتی بود که برای دفاع از امام زمان خویش به پا خواست و در همه مراحل و در تمامی عرصه های تابع ولی زمانش بود چرا که به خوبی می دانستند اطاعت از ولی، اطاعت از خدا است.

حجت‌الاسلام رضوی‌راد با اشاره به اینکه حضرت فاطمه(س) الگوی ولایتمداری است، گفت: همه ما دفاع از ولایت را از آن حضرت بیاموزیم چراکه تمام سعی ایشان در این بود تا اجازه ندهند کسی به ولایت تعدی کند.

وی افزود: حضرت فاطمه زهرا(س) عمری کوتاه و اثری عمیق و شگرف بر جهان داشتند. پس از وفات پیامبر مکرم اسلام (ص) آتش کینه و حسد به قدری شعله‌ور شد که حق و حقوق بانوی دو عالم را نادیده گرفته و حتی نسبت به غصب آن اقدام کردند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله تصریح کرد: امروز فاطمه شناسی و سبک زندگی این بانوی گرامی یکی از موضوعات مهم و ضروری در ابعاد اجتماعی، اخلاقی، سیاسی و فرهنگی برای جامعه اسلامی و به خصوص خانواده ها محسوب می‌شود.

حجت‌الاسلام رضوی‌راد ادامه داد: امروز که دشمن در جنگ نرم خود سبک زندگی ایرانی اسلامی را هدف قرار داده، می طلبد که آحاد مردم با الگوگیری از ابعاد گسترده شخصیتی حضرت فاطمه زهرا (س) و ویژگی‏های الهام‏ بخش این بانوی مکرمه جهان اسلام، سعادت دنیا و آخرت را برای خود فراهم کنند.

وی افزود: فاطمه(س) نه تنها الگوى يک زن مسلمان و نمونه مكتب اسلام برای زنان است بلکه اسوه تمام جهانیان در ابعاد مختلف زندگی است و باید گفت که بُعد معنوی حضرت زهرا(س) به قدری است که زبان و قلم از بیان کامل آن عاجز هستند و بُعد اجتماعی ایشان هم شخصیتی نمونه از فاطمه(س) به ما معرفی می‌کند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله تصریح کرد: حضرت فاطمه(س) پرچمدار نهضت استمرار بخش رسالت و امامت هستند؛ خطبه حضرت زهرا(س) در دفاع از ولایت و پیروی از حضرت علی(ع) نشانگر این است که زن با بهره‌مندی از عفاف حجاب و عفاف می‌تواند در مسائل اجتماعی و حکومتی نقش آفرینی کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات