خبرهای داغ:
سرهنگ کرمی گفت: حضرت فاطمه زهرا (س)نمونه بارز دفاع از ولایت و امام زمان خود بود که به شکلی بسیار ناشایسته با وارد کردن جراحت و جسارت بر دختر پیامبر (ص) زمینه شهادت ایشان را فراهم کردند.
کد خبر: ۸۸۲۳۱۳۱
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۸
سرهنگ نجفعلی کرمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از دالاهو گفت: هرچه ارادت و معرفت ما به فاطمه زهرا(س) بیش‌تر باشد، امکان عاقبت به خیری ما هم بیش‌تراست.

وی افزود:  فاطمه زهرا(س) خورشید نمایانی برای اولیای الهی به ویژه برای پیامبراکرم(ص) و علی بن ابی طالب(ع) بود و  رفتار، کردار، نگاه، مرام و چهره معنوی او همه نور بوده است. 

سرهنگ کرمی  با اشاره به احادیث پیامبر(ص) درباره حضرت زهرا(س) خاطرنشان کرد: حضرت زهرا(س) کسی بود که از امام زمان خودش دفاع کرد، اما به شکلی بسیار ناشایسته با وارد کردن جراحت و جسارت بر دختر پیامبر(ص) زمینه شهادت ایشان را فراهم کردند. 

وی با اشاره به چندین آیه از آیات قرآن کریم گفت: خداوند تبارک و تعالی آیات فراوانی از کلام الله مجید را درباره حضر فاطمه(س) نازل فرموده که همه این آیات به تأیید مفسرین اهل تسنن و تشیع رسیده است.

فرمانده سپاه دالاهو با اشاره به شأن نزول آیه تطهیر تصریح کرد: مقصود از «اهل البیت» در این آیه، وجود مقدس حضرت محمد(ص)، حضرت علی(ص)، حضرت فاطمه(س) و امام حسن(ع) و امام حسین(ع) است.

سرهنگ کرمی در پایان این ایام را فرصت مناسبی برای معرفی بیشتر سبک زندگی ایشان به جامعه دانست.و مجددا این ایام را به تمام مردم مومن دالاهو تسلیت گفت.

ارسال نظرات