فاطمیه درس اطاعت از ولایت و شناخت و بیزاری از فتنه و دشمن است

در فاطمیه پند را بیاموزیم و امسال که با پیروزی انقلاب عجین شده باید فاطمیه معرفت،حضور، ولایت‌مداری، اطاعت از فرزندان فاطمه،منتظر واقعی بودن و فتنه را شناختن و رنگ نباختن باشد.
کد خبر: ۸۸۲۳۱۴۷
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، امام جمعه محمودآباد گفت: فاطمیه یک دنیا تجربه و تاریخ و پند است و بغض‌های انباشته مظلومان عالم در فاطمیه بر علیه ظالمان منفجر می‌شود و همه باید در این ایام خود را به دریای وجود ام ابیها متوسل کنند.
 
حجت‌الاسلام سید داود موسوی در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به اینکه باید از مردم فهیم و بصیر و موقعیت‌شناس ایران که در سی‌وهشتمین فجر انقلاب اینگونه حماسه آفریدند قدردانی کرد، افزود: مردم غیور و زمان‌شناس ایران اسلامی چگونه دشمن را در بهت و حیرت فرو بردند و چگونه باید از این همه شکوه و عظمت تجلیل کرد.

موسوی درباره فرا رسیدن ایام فاطمیه اول خاطر نشان کرد: فاطمیه پیش از آنکه یک مصیبت و غم باشد، دنیایی معارف و عبرت در آن است و فاطمیون باید در فاطمیه در پی ظرایف و نکته‌ها باشند.

موسوی درباره همزمانی ایام فاطمیه با پیروزی انقلاب عنوان کرد: ما باید در فاطمیه پند را بیاموزیم و امسال که با پیروزی انقلاب عجین شده  باید فاطمیه معرفت،حضور، ولایت‌مداری، اطاعت از فرزندان فاطمه،منتظر واقعی بودن و فتنه را شناختن و رنگ نباختن باشد.

این مسؤول درباره راهپیمایی امسال 22 بهمن بیان کرد: امروز جهان شاهد نمایش قدرت الهی بود و امروز روز پاسخ به خیره سری‌ها و یاوه‌گویی‌ها و جنگ روانی استکبار بود.

امام جمعه محمودآباد امروز با اشاره به اینکه مردم با مشت‌های محکم و با حضور استثنایی و ویژه اراده خود را برای استمرار انقلاب و راه امام و شهیدان به نمایش گذاشتند، ادامه داد: امروز مردم با صلابت و استوار به همه جهان اعلام  کردند که راهی را که سی‌وهشت سال پیش انتخاب کرده همچنان ادامه داده و برای صیانت از انقلاب حاضر به همه گونه ایثار و جانفشانی هستند.

موسوی تصریح کرد: شما ملت با گام‌های پولادین بار دیگر مشت محکمی بر دهان سردمداران جنگ طلب کاخ سفید خصوصا شیطان جدید و تازه به دوران رسیده همان رئیس جمهور سبک مغز و بی‌اراده زده و بر طومار ناکامی‌های آمریکا افزودید.

وی گفت: 22 بهمن و پایان دهه فجر یعنی حاکمیت خدا بر روی زمین در این کشور محقق شد و این روز تحقق آمال و آرزوهای انبیاء الهی بوده که با حضور مردم دین دار و رهبری انسانی از تبار انبیا در این کشور استقرار یافت.

امام جمعه محمودآباد خاطرنشان کرد: نهال نوپای انقلاب 57 امروز به درختی تنومند تبدیل شده که با حضور و هماوردی خود قدرت برتر و دست مسلط در جریانات منطقه محسوب می‌شود.

موسوی تأکید کرد: امروزه با همه فتنه گری‌های دشمنان قسم خورده و همه موانع و سنگ اندازی‌ها و مشکلات متعدد با ملتی آگاه به عنوان کشوری قدرتمند و صاحب توانمندی‌های ممتاز دفاعی امنیتی و توسعه یافته به حساب می‌آید.

وی افزود: شناخت آسیب‌های در متن هر انقلابی امروزه ضرورت زمان بوده که همه ما باید با بصیرت و آگاهی و با شناخت موانع و دام‌ها در مسیر اصولی امامت و ولایت گام برداریم.

امام جمعه محمودآباد تصریح کرد: باید بدانیم میراث‌خواران در سی‌وهشت سال گذشته در کمین بوده و گاه بر سفره آن نشسته ولی معمار مدبر انقلاب در دیروز و ولی بیدار و هوشیار زمان در حال مانع انحراف انقلاب شدند.

موسوی در پایان گفت: در این موقعیت همگان باید با آگاهی از فتنه‌ها در مسیر امام و ولایت گام‌ها را جدی و هماهنگ برداشته و از مستی،زبونی، میراث‌خواری و دنیاطلبی به شدت پرهیز کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها