نماینده مردم اصفهان درمجلس گفت: روز 22 بهمن روز دشمن ستیزی و کفرستیزی مبنی بر دشمن شناسی و جریان شناسی و وحدت امت حول ولایت بود که این رمز پیروزی ملت ایران در طول 38 سال گذشته بوده و خواهد بود.
کد خبر: ۸۸۲۳۱۵۱
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۰
حجت الاسلام احمد سالک نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به حضور گسترده مردم در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد: این حضور هرساله مردم در سالروز آغاز پیروزی انقلاب اسلامی تجلی پدیده الهی یعنی حکومت اسلامی و میثاق امت با ولایت و روز تجلی رشد وسیع بصیرت ملت ایران است.

سالک در ادامه افزود: همچنان‎که روز 22 بهمن روز دشمن ستیزی و کفرستیزی مبنی بر دشمن شناسی و جریان شناسی و وحدت امت حول ولایت بود که این رمز پیروزی ملت ایران در طول 38 سال گذشته بوده و خواهد بود و این قدرت سیاسی، مکتبی، فرهنگی ملت ایران با تبعیت از ولایت، نقش اساسی در پیشرفت انقلاب اسلامی خواهد داشت.

 عضو کمیسیون فرهنگی مجلس بیان داشت: باید از ملت ایران در دورترین نقاط کشور تا شهرها و روستاها و پایتخت که علی‎رغم فشار اقتصادی، گرانی و رکود و... در این روز حضور داشتند، تشکر و قدردانی کرد چراکه این حضور برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت ایران بسیار مهم بود و  قدرت بازدارندگی در مقابل دشمن دارد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: ملت ایران دشمن خود یعنی امریکا و اسرائیل را خوب شناخته‎اند و به موقع در صحنه حضور پیدا می‎کنند و این حضور مردم در این روز پاسخ محکم و کوبنده‎ای بود به حرف‎های مفت ترامپ که اخیرا بیان کرده است.


ارسال نظرات