حاج رحیمی در گفت و گو با بسیج عنوان کرد

استکبار ستیزی یکی از اساسی‌ترین برنامه‌های "بسیج" است

مسئول کمیته خادمین قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج گفت: بسیج یکی از نهادهای مردمی است که استکبار ستیزی را جزو ضروری ترین و اساسی ترین برنامه های خود می داند.
کد خبر: ۸۸۲۳۱۵۹
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۴
محمدحاج رحیمی مسئول کمیته خادمین قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی دارای پیام‌های محوری، اصلی و جهانی بوده که یکی از این پیام‌ها، پیام ظلم‌ستیزی و عدم سلطه‌پذیری است، گفت: شعار انقلاب ما مخالفت با سلطه بیگانگان و مستکبران است و این در نهاد و جزو ذات انقلاب اسلامی وجود دارد.
 
وی با اشاره به اینکه تاریخ امریکا به خوبی نشان می‌دهد که سردمداران اردوگاه سرمایه‌داری در امریکا به هیچ وجه به پیمان‌ها و تعهدات خود پایبند نبوده‌اند، گفت: در تاریخ امریکا حتی یک توافق وجود ندارد که این کشور پای آن را امضا کرده و سپس به آن پایبند باقی مانده باشد، تجربه نافرجام بودن برجام و کارشکنی و بدعهدی شیطان بزرگ نیز بیش از پیش این حقیقت مسلم را آشکار ساخت.
 
حاج رحیمی در ادامه خاطرنشان کرد: شیطان بزرگ بارها ثابت کرده است که مورد اعتماد نیست و همانطور که رهبرمان فرمودند، نباید فریب حیله ها و نیرنگ های آمریکا را خورد.
 
 مسئول کمیته خادمین قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج در پایان ابراز داشت: بسیج یکی از نهادهای مردمی است که استکبار ستیزی را جزو ضروری ترین و اساسی ترین برنامه های خود می داند.
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار