خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه امام حسن(ع) قزوین:
فرمانده سپاه ناحیه امام حسن(ع) در گرد همایی حلقه های صالحین اداره تامین اجتماعی قزوین بیان کرد: برای رشد کشور، دست از جناحی بازی برداریم
کد خبر: ۸۸۲۳۱۷۲
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حلقه صالحین اداره کل تامین اجتماعی استان قزوین با حضور حجت الاسلام مجید تلخابی، سیروس نصیری مدیرکل تامین اجتماعی استان قزوین، سرهنگ داوود بهرامی فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع)قزوین، دکتر محمد صادق بابایی مدیر درمان تامین اجتماعی استان قزوین و جمعی دیگر از مسوولان و کارکنان تامین اجتماعی قزوین در سالن اجتماعات بیمارستان رازی قزوین برگزار شد.

سرهنگ داود بهرامی فرمانده سپاه ناحیه امام حسن(ع) استان قزوین، با تبیین اهداف انقلاب اسلامی اظهار کرد حکومتی که پدر و پسر هر دو جیره خوار دو قدرت مستکبر یعنی اسرائیل و آمریکا بودند، حضرت امام خمینی دست خالی و فقط با توکل به خداوند و اتکاء به نیروی مردمی این حکومت را سرنگون کرد و انقلابی مردمی و الهی را جایگزین آن کرد.

بهرامی بیان کرد: وقتی ما مسوولان مردم را توجیه کنیم و کاری که انجام می دهیم برای خدا و با توکل به قدرت خداوند باشد آن کار به نتیجه می رسد و ماندگار می شود.

وی اذعان کرد: آنچه مهم است این است که صرف این که انقلاب کردیم کافی نیست بلکه تمام باید دینمان را تحکیم بخشیم چرا که دشمنان انقلاب دشمنانی قسم خورده اند و برای تضعیف انقلاب از هیچ تلاشی دست بردار نیستند.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسن(ع) قزوین در پایان ضمن تاکید بر وظیفه حلقه های صالحین که سفیران انقلاب جهت پیوند انقلاب تا قیام جهانی امام زمان (عج)، تبیین کرد: رهبر معظم انقلاب در یک کلام فرمودند که من یک انقلابی هستم ما نیز با تبعیت از سخن ایشان باید انقلابی باشیم و دست از جناح بازی برداریم، یعنی تابعیت محض از مقام عظمای ولایت و بصیرت افزایی داشته باشیم.

انقلاب اسلامی ریشه در قیام امام حسین(ع) دارد

حجت الاسلام مجید تلخابی نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری، ریشه انقلاب را در قیام امام حسین(ع) دانست و بیان کرد: امتداد هدف حضرت زهرا (س)، حرکت امام حسین است و انقلاب ما دنباله رو هدف و حرکت امام حسین بوده و برای بقای حکومت الهی صورت گرفته وهمین امر هدف اصلی ایجاد جمهوری اسلامی در ایران شد.

وی تصریح کرد: ما برای انقلابمان کم هزینه نکردیم و این هزینه، همان خون پاک شهداست که همه مرید رهبری متدین، مدبر و کاردان و آینده نگر بودند.

تلخابی با اشاره به نقش رهبری در تداوم این انقلاب تشریح کرد: امروز ادامه دهنده این انقلاب مقام عظمای ولایت هستند و همه ما به عنوان فردی انقلابی وظیفه داریم تا حمایت بی چون و چرا از مقام عظمای ولایت داشته باشیم برای تحقق هدفی که بنیانگذار آن در اصل حضرت زهرا(س) بودند.

در پایان وی ایران را کشوری با اقتدار در منطقه دانست و از مسوولان خواست تا با خدمت صادقانه، امید و الگوی مردم باشند.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها