مردم ولایت‌مدار پارس آباد در طلیعه سی و هشتمین فجر انقلاب اسلامی ایران بار دیگر با حضور بی‌نظیر خود در راهپیمایی 22 بهمن امسال حمایت از انقلاب اسلامی و رهبر فرزانه خود را به نمایش گذاشتند.
کد خبر: ۸۸۲۳۱۸۶
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از پارس آباد به نقل ازآران مغان، مردم ولایی و بابصیرت شهرستان مرزي پارس آباد مغان صبح امروز با حضور گسترده در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن بار دیگر با آرمان‌های انقلاب و ولایت فقیه تجدید میثاق کردند.

آحاد مردم با حضور حداکثری و آگاهانه در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن اتحاد ملی و انسجام اسلامی خود را مقتدرانه به نمایش گذاشتند.

مردم ولایتمدار شهرستان پارس آباد امروز با وجود سرماي هوا با شرکت پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن با آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره)، شهیدان راه حق و آزادی و رهبر فرزانه انقلاب تجدید بیعت کردند.

راهپیمایان از ساعت 10:30 صبح از میدان سپاه این شهر به سمت چهارراه امام خميني(ره) به حرکت درآمدند و با سر دادن شعارهای انقلابی شور و نشاط خود را در سی و نهمین فجر انقلاب باشکوه‌تر از گذشته به نمایش گذاشتند.

شرکت‌کنندگان در این اجتماع عظیم با فریادهای «مرگ بر آمریکا »، «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر ضد ولایت فقیه» به جهانیان ثابت کردند که با وجود تشدید تحریم‌ها و لفاظی‌های بی‌پایه و اساس رئیس جمهور جدید آمریکا علیه ملت ایران، دست از آرمان‌های انقلاب و حرکت در مسیر رشد و بالندگی نظام اسلامی بر نخواهند داشت.

در راهپیمایی مردم پارس آباد، سرود 1357 نفری دانش‌آموزان این شهر با پرچم سه رنگ و مقدس جمهوری اسلامی ایران جلوه دیگری به مراسم بخشیده بود و غرور حماسی انقلاب را در دل‌ها زنده می‌کرد. شرکت کودکان به همراه خانواده‌هایشان با پرچم‌های ایران و بادبادک‌های رنگارنگ راهپیمایی را زیباتر کرده بود.

تعدادی از جوانان و دانش‌آموزان حاضر در راهپیمایی پارس آباد با پیشانی‌بندهای «جانم فداي رهبر» و یا بر روی صورت خود پرچم ایران اسلامی را کشیده بودند، با افتخار آن را به همگان نشان می‌دادند.

راهپیمایان در پارس آباد پس از طی مسیرهای راهپیمایی در چهارراه امام خميني (ره) تجمع كرده و ضمن قرائت قطعنامه در 11 بند در مصلي امام (ره) پاي صحبت هاي سخنران اين مراسم كه نماينده مردم شهرستانهاي پارس آباد و بيله سوار در مجلس بود، نشستند.

 
 
 
ارسال نظرات