خبرهای داغ:
به همت ناحیه امام حسن مجتبی(ع) جشن بزرگ پیروزی انقلاب اسلامی در مسجد فاطمه الزهرا(س) برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۲۳۲۰۱
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، در این مراسم سردار علیزاده ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر در سخنان خود ابراز داشت: خداوند با این انقلاب اسلامی به مردم ایران عزت داد. در دوران قبل از انقلاب فرمانده ارتش ما باید در مقابل یک آمریکایی سر خم می کرد و تا او اجازه نمی داد سربلند نمی کرد و همه گوش به فرمان یک فرد آمریکایی بودند. اما امروز ما با عزت زندگی می کنیم و نائب امام زمان(عج) در این کشور حکومت می کند.

وی افزود: امروز ما نیروهای آمریکایی را به ذلت کشانده ایم. زمانی ما از نظر قدرت نظامی هیچ نداشتیم اما اکنون حرف اول را در خاورمیانه می زنیم. امروز انقلاب ما به دنیا صادر شده است و مسلمانان رژیم جعلی اسرائیل را محاصره کرده اند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: اسرائیلی ها می گویند ما با برجام قدرت را از ایران گرفته ایم و تا 25 سال آینده می توانیم با امنیت زندگی نمائیم. اما آنها اشتباه فکر کرده اند همان طور که حضرت امام خامنه ای(حفظه الله) فرمودند اسرائیل 25 سال آینده را نخواهد دید. انشاءالله همین طور هم خواهد شد.

سردارعلیزاده در پایان افزود: این سربلندی که امروز جامعه اسلامی ایران دارد به برکت خون شهدایی است که جانشان را در راه پیروزی انقلاب و اسلام فدا نمودند و از تمام هستی خود گذشتند و امروز به دست ما رسیده است ما باید با تمام وجودمان از این انقلاب و اسلام و ارزشها و آرمان های آن دفاع نمائیم تا انشاءالله به انقلاب حضرت بقیة الله العظم(عج) متصل شود.

در ادامه مراسم کیائی نژاد از پیشکسوتان دفاع مقدس به بیان خاطرگویی در زمان انقلاب پرداخت. و بعد از آن همه بر سرمزار شهید محمد علی مبارک جمع شدند و بانگ الله اکبر سر دادند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها