مسئول اردویی سپاه شهدا آذربایجان غربی در گفت‌وگو با «بسیج»:

مهمترین هدف استکبار نابودی اسلام است

چراغی با بیان اینکه نابودی اسلام یکی از مهمترین اهداف استکبار است، گفت: تبیین هر چه بیشتر مواضع انقلابی در مبارزه با استکبار جهانی است تا چرایی این مبارزه و بحث دلایل عقلی آن بیشتر تبیین شود.
کد خبر: ۸۸۲۳۲۰۳
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۱
حسنعلی چراغی مسئول اردویی سپاه شهدا آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به اینکه هدف استکبار نسل جوان و انقلاب نیست، بلکه نابودی اسلام است، گفت: رسالت هر ایرانی و بخصوص دانشجویان، افزایش فهم و بصیرت سیاسی و شناخت استکبار است.
 
وی ادامه داد: رویکرد اصلی بسیج، تبیین هر چه بیشتر مواضع انقلابی در مبارزه با استکبار جهانی است تا چرایی این مبارزه و بحث دلایل عقلی آن بیشتر تبیین شود.
 
چراغی در ادامه تاکید کرد: پشتیبانی تمام عیار آمریکا از رژیم منفور پهلوی، حمله به هواپیمای مسافربری ایران و کشته شدن هزاران انسان بیگناه، آغاز جنگ، شرارت‌ها و تشدید تحریم‌ها همه اسباب و دلایل عقلانی ملت ایران در مبارزه با استکبار است.
 
مسئول اردویی سپاه شهدا آذربایجان غربی با بیان اینکه یکی از مهمترین خواسته های استکبار، نابودی اسلام در جهان است،خاطر نشان کرد: ‌آمریکا هیچ وقت از شرارت‌های خود علیه ملت ایران دست برنداشته و با اعمال رفتارها و حرکات تروریستی، تحریم‌ها و تهدیدهای متعدد به جنگ و تاریخ پر از خفت و خواری در برابر ملت ایران دیگر جایگاهی در عرصه جهانی و بین‌المللی ندارد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار