مسئول سازمان بسیج دانشجویی در گفت‌وگو با «بسیج»:
گودرزی با بیان اینکه استکبار ستیزی در ذات بسیج است، گفت: استکبار ستیزی در ذات بسیج است تا زمانی که اسلام ستیزی در ذات استکبار موج می زند، ما دست از مقاومت و ایستادگی بر نخواهیم داشت.
کد خبر: ۸۸۲۳۲۰۸
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۸
داود گودرزی مسئول سازمان بسیج دانشجویی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با بیان اینکه مبارزه با استکبار تعطیل‌ پذیر نیست، گفت:شناخت واقعیت و ماهیت بسیج یا رسالت اصلی بسیج برای ما قابل تامل است و امام راحل حکم تشکیل ارتش بیست میلیونی بسیج را پس از سقوط طرح استکباری جلادان امریکایی با طوفان شن صادر کردند که در راستای توسعه و تداوم این انقلاب تحقق گرفته است.
 
وی با اشاره به اینکه محور اصلی تمام فعالیت‌های بسیج استکبار ستیزی و مبارزه با آمریکا است، اظهار داشت: استکبار ستیزی در ذات بسیج است و تا زمانی که اسلام ستیزی در ذات استکبار موج می زند، ما دست از مقاومت و ایستادگی بر نخواهیم داشت و امام خمینی(ره) به حق، دستور تشکیل چنین نیروی مردمی را صادر کرد تا محافظی برای انقلاب اسلامی تعیین کرده باشد.
 
گودرزی خاطر نشان کرد: برخی جریان‌های سیاسی در خط محدود سازی رسالت بسیج هستند و بسیج را یک نهاد صرفا نظامی مطرح می‌کنند و معتقدند که بسیج یک نهاد مردمی دفاع ملی است.
 
مسئول سازمان بسیج دانشجویی در پایان ابراز داشت: بسیج، خاری در چشمان استکبار است و به دلیل همین روحیه استکبارستیزی بسیج است که ایران توانسته در سطح منطقه، امنیت کافی را داشته باشد.
ارسال نظرات