خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا با قدردانی ازحضور مردم در راهپیمائی 22 بهمن، گفت: مردم ولایت مدار جلفا امسال نیز همچون سال‌های گذشته با حضور باشکوه در این راهپیمایی، بار دیگر در دفاع از انقلاب و تجدید بیعت با امام(ره) و رهبر فرزانه انقلاب حماسه دیگری را خلق کردند.
کد خبر: ۸۸۲۳۲۵۲
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۲

حجت الاسلام احمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: ملت ولایی ایران، با پیروی از آرمان‌های والای امام خمینی(ره) و با هدایت‌های پیامبرگونه رهبر فرزانه انقلاب، در مقابله با دسیسه‌ها و توطئه های دشمنان نظام، چون کوه استوار ایستاده اند و از حقوق مسلم خویش پاسداری خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه راهپیمایی ۲۲ بهمن به معنای حقیقی کلمه، لبیک گویی به فرمان ولایت است، گفت: اقشار مختلف مردم از کوچک و بزرگ، پیر و جوان همه با حضور در راهپیمایی مشت محکمی را بر دهان یاوه‌گویان زدند.

این مقام مسئول تاکید کرد: مردم ایران با حضور خود ثابت کردند که حول محور ولایت فقیه وحدت بوده و بصیرت و هوشیاری خود را با حضور حماسی خود در این روز به جهانیان نشان دادند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه در پایان اظهار داشت: دشمنان این نظام که سیلی محکمی از ملت انقلابی ایران خورده اند هنوز دست از خصومت برنداشته اند و به دنبال طراحی فتنه های جدیدی هستند و مردم بدانند که رمز بقا و پیروزی این انقلاب،حرکت حول محور وحدت و ولایت است.


ارسال نظرات