خبرهای داغ:
مدیر بنیاد شهید و امور ایثار گران تاکستان:
مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران تاکستان گفت: بسیاری از جوانان و مردم در راه انقلاب اسلامی به شهادت رسیدند و همین شهادت‌ها موجب پیروزی و ضامن بقای انقلاب شد.
کد خبر: ۸۸۲۳۲۵۵
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، مراسم افتتاح قدمگاه شهید نظام‌علی حاج‌محمدی با حضور محمد طاهرخانی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تاکستان در روستای قرمزآباد برگزار شد.

طاهرخانی در این مراسم با اشاره به ارزش‌های انقلاب اسلامی، گفت: رهبری مقتدرانه‌ی امام خمینی(س) و پیروی و اطاعت‌پذیری مردم ولایتمدار ایران از ایشان موجب پیرزوی انقلاب اسلامی شد و اگر این رهبری و پشتیبانی مردم نبود، انقلاب اسلامی هرگز به سرانجام نمی‌رسید.

وی با بیان اینکه بسیاری از جوانان و مردم در راه انقلاب اسلامی به شهادت رسیدند، افزود: همین شهادت‌ها موجب پیروزی و ضامن بقای انقلاب شد.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تاکستان، گفت: دشمنان ایران اسلامی پس از پیروزی انقلاب، دست از شیطنت برنداشتند و جنگ تحمیلی را به راه انداختند که بازهم جوانان و مردم انقلابی گوش به فرمان ولایت فقیه، در هشت سال دفاع مقدس، مقاومت کردند و در این راه به شهادت رسیدند.


طاهرخانی با بیان اینکه باید یاد و خاطره شهدا را گرامی بداریم، افزود: اکنون وظیفه‌ی ما ادامه دادن راه شهدا و تلاش در جهت رشد و بالندگی کشور است.

وی در پایان گفت: برگزاری اینگونه مراسم نشان از این دارد که ملت ما شهدا را فراموش نکردند و در تکریم از خانواده‌های آنان می‌کوشند.

برگزاری زیارت عاشورا و اجرای مدیحه سرایی از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

گفتنی است: شهید نظامعلی حاجی‌محمدی، چهارم اردیبهشت ۱۳۴۵، در روستای قرمزآباد از توابع شهر تاکستان به دنیا آمد، سال ۱۳۶۳ ازدواج کرد و صاحب دو دختر شد.

این شهید گرانقدر از سوی سپاه پاسداران در جبهه حضور یافت و بیست و یکم فروردین ۱۳۶۷، در قلاویزان توسط نیروهای سازمان مجاهدین خلق (منافقین) بر اثر اصابت گلوله به سر، شهید شد. پیکر او را در گلزار شهدای زادگاهش به خاک سپردند.

7001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها