خبرهای داغ:
نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین:
نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین با بیان این‌که صلح و امنیت پیام قرآن و دین اسلام است، گفت: همان‌گونه که دین و قرآن با جنگ مخالف است، با ننگ نیز مخالفت کرده است.
کد خبر: ۸۸۲۳۲۷۱
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام عبدالکریم عابدینی در همایش جوان انقلابی که در سالن اجتماعات شهید رجایی دانشگاه فرهنگیان برگزار شد، با بیان این‌که صلح، امنیت، آسایش و آرامش پیام قرآن و دین اسلام است، اظهار کرد: همان‌گونه که دین و قرآن با جنگ مخالف است، با ننگ نیز مخالفت کرده است.

وی تصریح کرد: اگر پاسخ دشمنانی که به خاک کشور طمع می‌کنند، قاطع و محکم داده نشود، به ننگ مبتلا می‌شویم و شهیدان گران‌قدر ما برای این‌که زیر بار ننگ نرویم راه مبارزه و شهادت را انتخاب کردند.

امام‌جمعه قزوین با بیان این‌که انقلاب ما به منظور برقراری امنیت، آسایش، حفظ عزت و اقتدار کشور به پیروزی رسید، گفت: مستشاران امریکایی کشور را ملک خود می‌دانستند اما به برکت پیروزی انقلاب اسلامی دست آن‌ها از کشور کوتاه شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین بیان کرد: ما در دوران دفاع مقدس جنگی نداشتیم بلکه هشت سال دفاع مقدس در مقابل زیاده خواهی‌ها و هجوم بعثی‌ها داشتیم.

وی ادامه داد: امروز امریکایی‌ها تروریست‌ها را پناه می‌دهند و آن‌ها را برای حمله به ایران تشویق و تحریک می‌کنند تا ایران را مانند سوریه و عراق دچار بحران و نا امنی کنند؛ در حالی که خودشان را مهد دموکراسی می دانند.

عابدینی اذعان کرد: جوانان ما باید با بصیرت، آگاهی و شجاعت در میدان باشند تا بتوانیم آرمان‌های انقلاب را محقق کنیم و در مقابل فتنه‌های امریکایی‌ها و مستکبران با قدرت ایستادگی نماییم.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها