خبرهای داغ:

بازدید فرمانده سپاه عشایری کرمانشاه از محفل قرآنی بانوان روستایی

فرمانده ناحیه عشایری استان کرمانشاه با حضور در بین بانوان بسیج عشایری حوزه مقاومت اسماء در بخش ماهیدشت از محفل جمع خوانی قرآن کریم برگزار شده در این بخش بازدید کرد.
کد خبر: ۸۸۲۳۲۸۱
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۲

به گزارش خبرنکار خبرگزاری بسیج از سپاه ناحیه عشایری استان کرمانشاه ، سرهنگ نبی احمدی فرمانده ناحیه عشایری استان کرمانشاه با حضور در بین بانوان بسیج عشایری حوزه مقاومت اسماء در بخش ماهیدشت از محفل جمع خوانی قرآن کریم برگزار شده در این بخش بازدید کرد.

وی ضمن ابراز خرسندی از حضور پرشور بسیجیان روستایی و عشایری در اینگونه برنامه ها، از کلیه فرماندهان حوزه و سرگروه های حلقات صالحین تقدیر و تشکر کرد و گفت: اینگونه افراد سرمایه های عظیم و نیروهای مخلص بسیج محسوب می شوند.

احمدی به اهمیت زمینه سازی اینگونه برنامه ها در سطح مناطق روستایی و عشایری اشاره کرد و  افزود: اگر بسیج هم در اینگونه مسائل دینی و فرهنگی برای مناطق دور افتاده وارد نشود که دیگر نمی توان اسلام و دین را برای مردم اینگونه مناطق تبیین کرد و این موضوع باعث فاصله گرفتن افراد روستایی و عشایری از اینگونه مباحث است.

"گیتی پاشایی" سرپرست حوزه مقاومت بخش ماهیدشت در ابتدای این مراسم، گزارشی از وضعیت برگزاری اینگونه کلاسها در سطح پایگاههای مقاومت روستایی اشاره داشت و گفت: در طول ماه مبارک رمضان برنامه هایی از جمله محفل انس با قرآن، اجرای برنامه های مختلف در زمان افطار، اجرای مراسمات شبهای احیا، دعای کمیل و...  در سطح پایگاههای مقاومت این حوزه برگزار شده است.                                                                                                                      
وی تصریح کرد: در برخی از روستاهای این بخش هرچند پایگاه مقاومتی هنوز ساخته نشده است اما بسیجیان با فراهم کردن زمینه برای برگزاری محافل انس با قرآن در سطح منازل شخصی خود وارد عمل شدند و از لحظه لحظه این ماه بیشترین استفاده ها را بردند
ارسال نظرات
آخرین اخبار