مسئول روابط عمومی و تبلیغات تیپ 36 انصارالمهدی(عج):

برای استمرار نظام بایستی به عوامل پایداری نظام ولایی دقت کنیم

کد خبر: ۸۸۲۳۳۰۴
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسئول روابط عمومی و تبلیغات تیپ 36 انصارالمهدی(عج) طوماری ضمن گرامیداشت دهه فجر گفت: گرامیداشت دهه فجر بر اساس یک دستورالعمل قرآنی است و خداوند در قرآن کریم بر مسئله رسالت حضرت موسی(ع) و خروج مردم از سلطه فرعونیان تاکید کرده است و نمونه بارز این مسئله قیام و نهضت امام خمینی (ره) می باشد و آغاز تغییر و تحول در انقلاب اسلامی می باشد که باید سالروز این پیروزی را جشن گرفت.

سرگرد افزود: اساس حکومت طاغوت بر سه پایه استوار بود اول استبداد داخلی، دوم استعمار خارجی و سومین استعمار فرهنگی، اما بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) نهضت خود را براساس این پایه های طاغوتی با سه شعار آغاز کرد و در برابر رکن استعمار خارجی شعار نه شرقی و نه غربی و در برابر رکن استبداد داخلی، استقلال آزادی و در برابر استعمار فرهنگی شعار جمهوری اسلامی را رقم زد.

وی در بخش دیگر با اشاره به جمله ای از شهید مطهری (ره)تصریح نمود: تفکرات و شخصیت امام راحل را می توان در چهار کلمه ، آمن بربه، آمن بهدفه، آمن بسبیله، آمن بمله ترسیم نمود.

سرگرد طوماری در پایان به عوامل پایداری نظام ولایی اشاره نموده و افزود: اگر بخواهیم نظام ما استمرار داشته باشد بایستی به عوامل پایداری نظام ولایی دقت کنیم .

مسئول روابط عمومی و تبلیغات تیپ 36 انصارالمهدی(عج) خاطر نشان ساخت: اطاعت و تبعیت از امام و ولی فقیه چون دشمن متوجه شده است که امام بدون امت اقتدار ندارد و امت بدون امام خطر ندارد و امام بدون امت شکست پذیر است و این همراهی و معیت ملت با امام و ولی فقیه دو ثمره دارد یکی دست رد بر سینه دشمن می زند و دوم اینکه باعث وحدت و انسجام می شود و ما بایستی در این راستا حرکت کنیم و اگر ما این دو ویژگی داشته باشیم نظام اسلامی پایداری خود را حفظ خواهد کرد. پس باید همواره اول مجاهدت در راه خدا و دوم حرکت کردن در راه خدا را مد نظر داشته باشیم و این دو عامل را تقویت کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار