با همت عقیدتی سیاسی سپاه کربلا آغاز شد:

افتتاح طرح تربیت آموزشیار قرآن کریم ویژه خواهران حوزه علمیه مازندران/ تصویری

سرهنگ پاسدار حسین فقیهی معاون عقیدتی سیاسی سپاه کربلا در گفتگو با بسیج از افتتاح طرح تربیت آموزشیار قران کریم در سطح حوزه های علمیه خواهران مازندران خبر داد.
کد خبر: ۸۸۲۳۳۲۹
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سرهنگ پاسدار حسین فقیهی معاون عقیدتی سیاسی  سپاه کربلا در گفتگو با بسیج از افتتاح طرح تربیت آموزشیار قران کریم در سطح حوزه های علمیه خواهران مازندران خبر داد.
 معاون عقیدتی سیاسی  نمایندگی ولی فقیه سپاه کربلا افزود: در دوره تربیت مربی قرآن کریم حوزه های علمیه خواهران سپاه کربلای مازندران  با سازمان تبلیغات اسلامی مشارکت داشته که در آن بیش از 70 طلبه خواهر  به مدت دو ماه از آموزش های قرآنی لازم برخوردار می شوند.
سرهنگ پاسدار فقیهی یادآور شد: خواهران قرآن آموز از حوزه های علمیه حضرت نرجس(س) و الزهراء ساری  بالغ بر 124 ساعت  را طی این دوره با بهره مندی از اساتید مجرب در مباحث علوم قرآنی، روانخوانی، تجوید و ... در کلاس های درس می گذرانند.
 این مقام مسئول در عقیدتی سیاسی سپاه مازندران اشاره کرد: در پایان دوره مذکور  پس از برگزاری آزمون، نفرات برتر  از سوی سازمان تبلیغات اسلامی مازندران، موفق به اخذ گواهی تربیت مربی قرآن کریم (آموزشیار قرآنی) می شوند.
 سرهنگ پاسدار فقیهی اظهار کرد: دوره های تربیت مربی قرآن کریم  بر اساس تعامل سپاه و حوزه به منظور گسترش فرهنگ قرآنی در بین بسیجیان  برگزار می گردد.
 
 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار