کارت شهروندی در راستای استفاده راحت تر مردم از خدمات شهری رونمایی شده که با ارائه این کارت افراد می توانند از آن در تاکسی، اتوبوس، شهربازی و سایر خدمات شهری استفاده نمایند
کد خبر: ۸۸۲۳۳۷۵
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، شهردار زنجان با بیان اینکه از 200 میلیارد تومان بودجه شهرداری، 108 میلیارد تومان سهم اجرای پروژه های عمرانی شهر زنجان بوده است، گفت: برای اجرای پروژه های عمرانی و کلنگ زنی پروژه های سرمایه گذاری در شهر زنجان، استانداری زنجان حمایت ویژه ای داشته است.

حبیب یگانه در آیین کلنگ زنی 3 پروژه سرمایه گذاری شهر زنجان با بیان اینکه در سالجاری بیش از90 درصد پروژهای عمرانی شهر زنجان محقق شده است، اظهار کرد: امیدواریم تا پایان سال مالی شهرداری، این میزان به 100 درصد برسد تا زیر ساخت های لازم عمرانی در شهر فراهم شود.

وی ادامه داد: عملیات اجرایی 3 پروژه سرمایه گذاری در شهر زنجان شامل پروژه تجاری و اداری مهدوی با اعتبار 96 میلیارد تومان، پروژه بازارچه میوه و تره بار گلشهر با اعتبار 20 میلیارد و 500 میلیون تومان و پروژه پارکینگ طبقاتی ارگ نیز با اعتبار 27 میلیارد تومان در دهه فجر آغاز شد.

شهردار زنجان با اشاره به اینکه تاکنون 20 پروژه سرمایه‌گذاری در حوزه شهری زنجان مطرح شده است، افزود: از مهمترین پروژه های شهری تعریف شده در شهر زنجان، واحد تولید برق از زباله‌ و ایجاد شهرک خودرو می باشد.

یگانه به افتتاح گرمخانه زنجان اشاره کرد و یادآور شد: این مرکز برای نگهداری از افراد بی خانمان در 2 بخش زنان و مردان و با قابلیت نگهداری 34 نفر با هدف کاهش معضلات اجتماعی احداث شده است.

شهردار زنجان با بیان اینکه در حال حاضر از کارت شهروندی در راستای استفاده راحت تر مردم از خدمات شهری رونمایی شده است، ادامه داد: با ارائه کارت شهروندی، افراد می توانند از آن در تاکسی، اتوبوس، شهربازی و سایر خدمات شهری استفاده نمایند.

یگانه همچنین به مهمترین اقدامات شهرداری زنجان طی سالجاری اشاره کرد و گفت: راه‌اندازی سامانه مکانیزه ثبت تخلفات راهنمایی و رانندگی، هوشمند سازی 5 تقاطع، اصلاح هندسی نقاط پر حادثه، ایجاد سامانه های هوشمند در زمینه های مختلف، احداث پارک بازار خیام و پارک دانشجو و راه اندازی دوربین های نظارت تصویری، از مهمترین فعالیت های شهرداری به شمار می آید. هم اکنون نیز عملیات اجرایی هوشمند سازی 7 تقاطع شهر زنجان آغاز شده است.

ارسال نظرات