خبرهای داغ:
امام جمعه تاکستان:

دستاورد های انقلاب، حاصل خون شهدا است

امام جمعه تاکستان گفت: دستاوردهای انقلاب حاصل خون شهدا ست ، حاصل انقلاب اسلامی و نماز جمعه وجماعات و روزه ماه رمضان است.
کد خبر: ۸۸۲۳۳۹۴
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، نماز جمعه این هفته با حضور پرشور مردم تاکستان در روز 22 بهمن به امامت آیت الله اسلامی برگزار گردید.

آیت الله اسلامی به نمونه هایی از عبرتهایی که درطول200 ساله اخیر از حکومت های  شاهان برای کشور بجا مانده است اشارهکرد و گفت: مناطقی همچون قفقاز، هرات ، مدائن که روزی پایتخت ایران بوده به بیگانگان دادند و بحرین به عربها داده شد و اکنون دست وهابیت است و اطراف ایران را همانند گوشت قربانی نذری کرده وبه دیگران دادند واین خیانت های شاهان این مملکت بود.

خطیب  نماز جمعه همچنین در این رابطه افزود: زمانی آنقدر ذلیل بودیم که وقتی استالین و چرچیل یکی از شوروی ودیگری از اروپا بدون ویزا واجازه وارد کشور می شدند وشاه این مملکت همانند کدو لب به سخن واعتراض نمی گشاید که چرا بدون اجازه وارد شده اید؟

وی نمازگزاران را به عبرت گیری و درس آموختن به حوادث قبل از انقلاب فراخواند، چرا که  انقلاب اسلامی حکومت شاهنشاهی و ذلت را قطع نمود.

امام جمعه تاکستان با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی در ایران اسلامی ، ذلت ملت ایران و دولت ایران را در قبل از انقلاب در همه عرصه ها مستغنی از بیان دانسته بیان کرد: از همه جهات ما عقب مانده بودیم ، به عنوان مثال از نظر علمی وپزشکی در یک مرکز شهرستان یک درمانگاه و با پزشک یک هندی یا بنگلادشی به همرا داروخانه ؛امروزه پیشرفت پزشکی کشور و دارو قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست فقط در تولید دارو 90  درصد دارو در داخل تولید می شود.

وی ادامه داد: پیشرفت در  علم ودانش، امروزه دانشگاه های ما مملو از دانشجو ودانشگاه ما در مرکز استان قزوین قریب به 130 هزار دانشجو دارد، این است دستاوردهای انقلاب است، کفران نکنیم و این حاصل خون شهدا ست ، حاصل انقلاب اسلامی و نماز جمعه وجماعات و روزه ماه رمضان است.

اسلامی با قدر شناسی از شهید طهرانی مقدم ابراز کرد:  قبل از انقلاب یک سوزن بلد نبودیم درست کنیم و امروزه مقام معظم رهبری فرمودند: اگر صهیونیستها نگاه چپ به این کشور بیندازند حیفا وتلاویب را با خاک یکسان می کنیم واین حاکی از قدرت جمهوری اسلامی وقدرت موشکهای دوربردی است که در کشور تولید شده ومایه امنیت کشور است.

این عظمت و شوکتی که می بینیم بایستی بر امام خمینی (ره) درود فرستاد وآرزوی پاینده بودن برای مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای (حفظه الله) کرد.

آیت الله اسلامی با اشاره به شهادت حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) اذعان کرد: ما هرچه داریم از این ودیعه گاه حضرت امام مهدی (عجل الله تعالی) و ام الحسن وام الحسین (علیهما السلام) است؛ آن کسی که سیلی وکتک خورد واز ولایت دست برنداشت و صادقانه وخالصانه از ولایت دفاع کرد، که امام باقر (علیه السلام) فرمود: مادرمان شهید در راه حق و علی است.

وی با توصیه به حرمت ایام فاطمیه مطرح کرد: از روز 23 بهمن تا 13 اسفند ماه  2 فاطمیه در پیش است مجالس شادی و جشن خود را با این تنظیم کنید و مراسم شادی را به احترام به حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) چند روز دیرتر برگزار کنید وهمانند سنوات گذشته فاطمیه احترام کنید واین جای دوری نمی رود.

آیت الله اسلامی با اشاره به سالگرد تشکیل کمیته های انقلاب اسلامی در سال 57 خدمات این کمیته ها را خوب ارزیابی کرده و یادآور شد: در تاکستان هم این کمیته ها که تشکیل شد مدتی انجام وظیفه نموده سپس به خوزستان اعزام شدیم . همچنین از خدمات صادقانه این کمیته ها در برخورد با دزدی ها و زشتی ها ستودنی است.

امام جمعه تاکستان با گرامی داشت یاد و خاطره شهید سید عباس موسوی رئیس حزب الله، حالات و شهادت این سید مجاهدو جلیل القدر را بازگویی کردند.

نماینده خبرگان رهبری در پایان با دو تذکر در خصوص ایستادگی و مقاومت یمنی ها مقابل عربستان سعودی گفت: یمن وارد فاز جدیدی از مقاومت شده و آل سعودی که بخاطر ضعف اینها خیال تصرف این منطقه را داشتند، اکنون مقابله به مثل اینها را با موشک زلزال شهاب شاهد است و امروزه این یمن است که آل سعود را تهدید می کند که اگر پایتخت را مورد حمله قرار بدهی ریاض را موشک باران می کنیم و این یعنی پیروزی مقاومت به محوریت ایران که آموزش هایی را در یمن دارند.

اخیرا هم ناو جنگی که فرانسه در اختیار عربستان گذاشته بود، این ناو توسط بچه های یمن و مقاومت مالک اشتری ها منهدم گردید و باعث تعجب اروپایی ها و غرب به ویژه فرانسه گردید که البته این ها برکات پیروزی انقلاب اسلامی است.

تشکر از حضور گسترده مردم و مسؤلین نیز آخرین فراز حضرت آیت الله اسلامی بود که عنوان کرد: راهپیمایی امروز که همه جناح ها، گروه ها و سلایق سیاسی در بین جمعیت بودند و شاهد حضور اقشار مختلف مردم و مردم بخش ها و روستاها بودیم، به صورت منسجم و متحد برگزار گردید؛ خداوند به همگان اجر جزیل عنایت فرماید.

7001/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار