خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا

انقلاب اسلامی کابوس مستکبران شده است

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام حسین شهرستان بوئین زهرا در مراسم راهپیمایی 22 بهمن گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی مسلمانان جان تازه ای گرفتند و به خود باوری و اعتماد به نفس رسیدند.
کد خبر: ۸۸۲۳۴۰۲
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسبلم ابوالقاسم رحیمی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا در پایان مراسم راهپیمایی 22 بهمن بوئین زهرا در سخنانی با بیان اینکه مردم ما امروز بار دیگر ثابت کردند که یاوه گویی های آمریکا تاثیری بر اراده ملت ایران نخواهد داشت اظهار کرد: مردم امروز نشان دادند که از راه انقلاب اسلامی هیچ گاه خسته نخواهند شد و هر روز با اراده قوی تر به مسیر انقلاب اسلامی ادامه خواهند داد.

وی ادامه داد: در سال 42 کسی جز امام (ره) باور نداشت که رژیم 2500 ساله شاهنشاهی در ایران سرنگون شود اما نه تنها این اتفاق افتاد بلکه امروز انقلاب اسلامی روز به روز در حال گسترش است و مرزهای ایران را درنوردیده است.

رحیمی با بیان اینکه انتقال وحشت از دل مستضعفان به سمت مستکبران از دستاوردهای انقلاب اسلامی بوده است گفت: امروز آمریکا با آن عظمت خیالی خود یک کودک 5 ساله را برای خود تهدید معرفی می کند پس معلوم می شود که رعب و وحشت در دل دارد و قدرتش پوشالی است.

وی دگرگون سازی امت اسلامی و برگرداندن عزت به مسلمانان را از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی معرفی نمود و ابراز کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی مسلمانان جان تازه ای گرفتند و به خود باوری و اعتماد به نفس رسیدند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام حسین (ع) بوئین زهرا اذعان کرد: تحول و دگرگونی مردم از دستاوردهای دیگر انقلاب اسلامی است، مردمی که زیاد سر و کاری با جهاد نداشتند امروز برای مبارزه و جهاد صف می کشند این روحیه شهادت طلبی در بین جوانان قبل از انقلاب نبود.

رحیمی با بیان اینکه در حوزه نظامی و دفاعی بعد از انقلاب پیشرفت های زیادی داشتیم خاطر نشان کرد: در زمان قبل از انقلاب مستشاران آمریکایی کشور را اداره می کردند اما امروز ما در حوزه دفاعی با تکیه بر جوانان خود در سطح چند کشور اول دنیا هستیم و قدرتمند ترین توان دفاع موشکی منطقه در اختیار ماست که برد این موشک ها خواب سران رژیم صهیونیستی را به کابوس مبدل کرده است.

وی با بیان اینکه امروز آمریکا و اسرائیل و ... برای ما تهدید محسوب نمی شوند افزود: خطر اصلی در کشور این است که برخی افراد خسته از انقلاب ندای سازش با آمریکا را سر می دهند.

حجت الاسلام رحیمی در پایان گفت: یکی از آسیب های مهم در جامعه مسئله نفاق در بین برخی افراد و مسئولین است که نام مقام معظم رهبری لقلقه زبانشان است ولی در عمل از فرامین معظم له اطاعت نمی کنند.
2001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار