حجت‌الاسلام احمدی در گفتگو با «بسیج»:

ارتباط با آمریکا مشکلات کشور را حل نمی‌کند

عضو سابق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: برخی از این افراد هستند که در پی ایجاد روحیه یاس و ناامیدی در بین جامعه هستند و فقط با ارتباط با غربی ها و امریکایی ها توان حل مشکلات خود را داریم.
کد خبر: ۸۸۲۳۴۰۷
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۸

حجت‌الاسلام وحید احمدی نمایندهٔ سابق مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به سخنرانی سردار غیب پرور در دانشگاه تهران مبنی بر این که «نفرین به کسانی که به امریکا لبخند می زنند» گفت: اکنون که در دهه چهارم انقلاب اسلامی هستیم امریکایی ها هنوز خباثت ها و خصومت های خود را با ایران کم نکرده اند.

وی در ادامه با اشاره با این که برخی از مسئولین در کشور، حل مشکلات را در گروه ارتباط با امریکا می‎دانند، اظهار داشت: هر مسئول، مقام و یا هر فردی که این تفکر را دارد که ارتباط با یک کشور غربی و مخصوصا امریکای جنایتکار می تواند حلال مشکلات کشور باشد سخت در اشتباه است.

وی عنوان کرد: این مسئولانی که دل در گرو ارتباط با امریکا دارند، می توانند دو ویژگی قابل توجه و تامل داشته باشند، اول اینکه این ها از روی عدم شناخت از روحیه استکباری و طاغوتی آن هاست و نکته دوم این است که برخی از این افراد در پی ایجاد روحیه یاس و ناامیدی در بین جامعه هستند و در ذهن مردم این موضوع را القا می کنند که ما نمی توانیم و فقط با ارتباط با غربی ها و امریکایی ها توان حل مشکلات خود را داریم.



ارسال نظرات
آخرین اخبار