برگزار همایش گلگشت خانوادگی پیشکسوتان سپاه نواحی ابهر و خرمدره

همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران و گرامیداشت دهه مبارک فجر، همایش گلگشت خانوادگی پیشکسوتان سپاه نواحی ابهر و خرمدره برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۲۳۴۵۷
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده سپاه ناحیه خرمدره در ابتدای این همایش با تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر با اشاره به فرمایش امام خمینی (ره) که فرمودند :نگذارید این انقلاب بدست نااهلان بیفتد، گفت: اهل را ما باید تربیت بکنیم و با کمک شما عزیزان و پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت بتوانیم این کار تربیتی را در سطح جامعه و مساجد انجام دهیم و نیروی متعهد وانقلابی تحویل جامعه بدهیم.

سرهنگ صادقی با قدر دانی از خانواده شهیدان و ایثارگران افزود: زحماتی که خانواده شهدا و پاسداران در دوران دفاع مقدس متحمل شدند کسی قادر به درک آن نیست .

وی در ادامه با اشاره به لزوم انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل های آینده اظهارداشت: ما باید جوانان را با فرهنگ دفاع مقدس و انقلاب اسلامی آشنا کنیم و در نهایت این انقلاب را تحویل امام زمان (عج) بدهیم.

در ادامه این همایش امام جمعه صائین قلعه با تقدیر از دست اندرکاران برگزاری این همایش گفت: انقلاب اسلامی ایران اولین حکومتی است که توانسته آرزوی امامان معصوم ما را در برقراری حکومت اسلامی برآورده نماید،چرا که امام زمان (عج) تمامی این آرزوها را با شکل گیری حکومت اسلامی برآورده خواهد ساخت.

حجت الاسلام موسوی در پاسخ به این سوال که چرا انقلاب کردیم ؟آیا انقلاب کردیم که مشکلات اقتصادی در حال حاضر بوجود بیاید ؟ افزود: از نگاه های مختلف می توان به این سوال پاسخ داد، اگر انسان را موجودی ببینیم که آمده است در این دنیا صرفا خوش گذرانی کند در این صورت پاسخی برای این سوال نداریم!! اما اگر ما مسلمان هستیم و عزت برای ماهست پس نباید هدف و نگاهمان این گونه باشد.

وی در ادامه با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: انقلاب اسلامی برای ما عزت و آبرو آورد چرا که در زمان حکومت پهلوی شاه خم میشد و دست ملکه انگلیسی را می بوسید و این به لحاظ دیپلماسی تحقیر کشور و ملت ایران بود.

در پایان مراسم ضمن تجلیل ازخانواده پیشکسوتان سپاه و اهدای هدایا ،نماز جماعت ظهر و عصر برای برادران و خواهران توسط مسئولین نمایندگی ولی فقیه در سپاه نواحی ابهر و خرمدره اقامه گردید.

ارسال نظرات