سومین مرحله اردوی تیم ملی روئینگ کشور از روز 23 بهمن ماه در دریاچه زریبار مریوان برگزار می شود.
کد خبر: ۸۸۲۳۴۵۹
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان٬ تیم ملی روئینگ مردان کشور در رده سنی جوانان و بزرگسالان از روز 23 بهمن ماه در دریاچه زریبار مریوان خود را به آب می زنند.
 
سومین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی روئینگ مردان کشور برای حضور موفق در مسابقات قهرمانی آسیا و جهانی 2017 با حضور 9 قایقران تا روز 6 اسفندماه در دریاچه زریبار برگزار می شود.
 
در بخش جوانان شیرزاد قادری از کردستان میلاد اله وردیان و رضا قهرمانی از آذربایجان غربی، امیرحسین محمودپور از گیلان در رده بزرگسالان: کژوان سلیمی از کردستان، عاقل حبیبیان از آذربایجان غربی، محمدحسین حقی از تهران، سیدمجتبی شجاعی و بهمن نصیری از زنجان پاروزنان حاضر در این مرحله از اردو هستند.
 
کژوان سلیمی و شیرزاد قادری 2 قایقران مریوانی در آبان امسال به رقابت های روئینگ جوانان آسیا در کشور تایلند اعزام شدند که کژوان سلیمی توانست نشان نقره بخش چهار نفره را از آن خود کند.
 
سهیل فضل وزیری رئیس هیات قایقرانی استان کردستان به عنوان سرپرست٬ قاسم بختیاریان مدیر اجرائی٬ طاهر کبوتری مربی و اتابک پیشیار به عنوان کمک مربی اعضای کادر فنی این تیم هستند.
ارسال نظرات