نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی:

گشوده شدن دریچه های اشتغال با بهره برداری از واحدهای تولیدی

بهره برداری از هر واحد تولیدی به منزله گشوده شدن دریچه های اشتغال و کارآفرینی جدید است.
کد خبر: ۸۸۲۳۴۶۸
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، نماینده مردم شهرستان‌های ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، بر ضرورت حمایت از سرمایه‌گذاران و کارآفرینان تاکید کرد و گفت: باید از سرمایه گذارانی که سرمایه مادی، اعتبار و آبروی خود را برای توسعه کشور خالصانه به میدان آورده اند، حمایت جدی کرد.

محمد عزیزی در مراسم بهره برداری از طرح صنعتی شرکت «نیلگون نگار پارسیان» در شهرستان ابهر، اقتصاد مقاومتی را به معنای ایستادگی و تکیه بر توان داخلی کشور دانست و اظهار کرد: با تاکید، تسهیل و تسریع در فروش و صادرات محصولات تولید شده توسط کارآفرینان و تولیدکنندگان داخلی، گام موثری در زمینه مقاوم سازی اقتصاد کشور برداشته خواهد شد.

وی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را از تاکیدات مقام معظم رهبری برشمرد و گفت: همانگونه که تولیدکنندگان و کارآفرینان در راستای تامین نیازهای داخلی کشور و رفع وابستگی های اقتصادی تلاش می کنند، مدیران و مسئولین نیز باید حمایت‌های لازم را از این تولیدکنندگان داشته باشند.

نماینده مردم شهرستان‌های ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی، ضمن ابراز خرسندی از آغاز به کار شرکت صنعتی «نیلگون نگار پارسیان» در شهرستان ابهر، بهره برداری از هر واحد تولیدی در این شهرستان را به منزله گشوده شدن دریچه های اشتغال و کارآفرینی جدید در شهرستان دانست.

ارسال نظرات