نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی:

بهترین و مطمئن ترین سرمایه در دنیا سرمایه انسانی است

بهترین و مطمئن ترین سرمایه در دنیا سرمایه انسانی است و رهبر معظم انقلاب اسلامی هم به این موضوع حساسیت ویژه ای دارد .
کد خبر: ۸۸۲۳۴۸۰
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک و گرامیداشت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران این روز بزرگ را گرامیداشت و گفت: این انقلاب که ۳۸ سال از عمر پر خیر و برکتش می گذرد میراث آبا و اجداد ماست که باید قدر این نعمت بزرگ را بدانیم.

علی وقفچی افزود: مردم شهرستان طارم در طول هشت سال دفاع مقدس خودشان را خوب در صحنه نشان دادند بنابراین مردم این منطقه در زمان جنگ تماشاگر نبودند بلکه از سال ۱۳۵۷ تا حالا در بطن انقلاب قرار دارند و از مزایای انقلاب استفاده کرده و به سختی های آن هم صبر پیشه کردند.

وی با اشاره به نیاز امروز کشور ایران اظهار داشت: آنچه امروز نیاز اساسی کشور است اتحاد و یکپارچگی است باید ۸۰ میلیون جمعیت برای ساخت بهتر کشور بسیج شوند.

وقفچی بهترین و مطمئن ترین سرمایه در دنیا را سرمایه انسانی دانست و تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب نیز به این موضوع حساسیت ویژه ای دارد انشاءالله آموزش و پرورش بتواند کشور را با آموزش صحیح از وضع موجود نجات دهد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی همچنین ایمان ملت ایران را بزرگترین پشتوانه و سرمایه این ملت دانست خاطرنشان ساخت: در طول هشت سال دفاع مقدس ایمان یکی از بزرگترین عواملی بود که در پیروزی این ملت نقش داشت.

عضو کمسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی به نقش و افتخار آفرینی استان زنجان و شهرستان طارم در طول هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: خانواده هایی هستند که با نثار دو فرزند شهید افتخار ویزه ای برای این دیار آفریدند.

گفتنی است مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن امروز همزمان با سراسر کشور اسلامی در شهرستان طارم امروز با حضور نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی، حجت الإسلام طاهر علوی استاد حوزه های علمیه استان زنجان ، اهالی و شورای اسلامی، خانواده معظم شهدا، ایثارگران و مسئولین ادارات این شهرستان در شهر آببر برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار