برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن امروز همزمان با سراسر کشور اسلامی در شهرستان طارم

راهپیمایی ۲۲ بهمن امروز همزمان با سراسر کشور اسلامی در شهرستان طارم با حضور نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی، حجت الإسلام طاهر علوی استاد حوزه های علمیه استان زنجان ، اهالی و شورای اسلامی، خانواده معظم شهدا، ایثارگران و مسئولین ادارات این شهرستان در شهر آببر برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۲۳۴۸۳
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، استاد حوزهای علمیه استان زنجان در این مراسم ضمن تبریک ایام الله ۲۲ بهمن خدمت امام عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب و مردم همیشه در صحنه اظهار داشت: کسب نعمت مشکل است و نگهداشتن آن از آنهم مشکل تر است بنابراین این نظام با مجاهدت های فراوان معمارکبیر انقلاب، ایثار و فداکاری ملت ایران و خون پاک شهدا به ثمر نشسته است باید قدردان این نعمت الهی بود.

حجت الإسلام طاهر علوی افزود: صفات و ویژگی هایی وجود دارد که انسانها را در دنیا و آخرت عزیز و با عزت می کند از جمله این موارد ایمان، تقوی الهی، کسب حلال، گفتن حرف حق و جهاد است.

وی ضمن تقدیر از حضور باشکوه مردم شهرستان طارم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تصریح کرد: امروز مردم آمدن تا از رهبر انقلاب اسلامی ایران که امانتدار این نظام است و با برنامه ریزی، نماز شب و بصیرت خود آن را اداره می کند تقدیر کرده و با آرمانهای مقدس انقلاب و شهدا بیعتی دوباره ببندند.

حجت الإسلام علوی پیروزی انقلاب اسلامی ایران را یک معجزه الهی دانست و گفت: از جنگ ایران باید بعنوان جنگ جهانی سوم یاد کرد و این نعمت را کوچک نشمرد باید در هر زمان قدر دان این ودیعه عظیم الهی باشیم.

گفتنی است، اجرای سرود و قرائت قطعنامه ۲۲ بهمن توسط شورای هماهنگی شهرستان طارم از دیگر برنامه های قابل اجرا در این مراسم بود.

لازم به ذکر است این مراسم با قرائت قطعنامه به پایان رسید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار