تویسرکانی در مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن؛
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در اردبیل، گفت: چالش ما با آمریکا بر سر ولایت و حاکمیت خداست.
کد خبر: ۸۸۲۳۴۸۷
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل به نقل از ابصار نیوز، حجت‌الاسلام محمدرضا تویسرکانی در سخنرانی بعد از راهپیمایی 22 بهمن در جمع مردم اردبیل اظهار داشت: قرآن مجید نقشه راه حرکت ملت بزرگ ایران است؛ مبدا و مقصد ما و اینکه در مسیر راه چگونه حرکت کنیم و بیندیشیم و اقدام کنیم را قرآن مشخص می‌کند.
 
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد:‌ اولین حرکت ملت بزرگ ایران براساس آیه 141 سوره نسا بود که فرمود « کافران هیچ حقی،حاکمیتی، تسلط و ولایتی بر مسلمان نباید داشته باشند»؛ این یک حکم اجتماعی و سیاسی است، با وجود اینکه در درون این حکم احکام فردی مسلمانان نهفته است.
 
تویسرکانی با بیان اینکه چالش ما با آمریکا بر سر ولایت و حاکمیت خداست، افزود:  انقلاب ما انقلاب اقتصادی،اجتماعی و فرهنگی نبود بلکه قرآنی واسلامی بود؛ انقلابی که در مسیر خوشبختی و کمال اولین گامش دست رد زدن به سینه نامحرم و بیگانه و ولایت و حاکمیت طاغوت است، این آغاز حرکت انقلاب بود.
 
وی گفت: در حال حاضر اقتدار ملت ایران در نوک پیکان دشمن قرار گرفته است، افزود: تقوا اولین عامل اقتدار ملت ایران است کسانی که زیر سایه شهدا، جانبازان و مردم قهرمان صاحب قدرت شده‌اند باید بیشتر از همه پرهیزگاری پیشه کنند.
 
دوقطبی کردن جامعه اقتدار کشور را می‌شکند/دولت واردات کالای خارجی را بر خود حرام کند
 
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین، دومین عامل اقتدار ملت ایران را، وحدت و انسجام ملی دانست و اظهار داشت: از دوقطبی کردن جامعه باید پرهیز کرد؛ اختلاف و تفرقه به اسم اصولگرایی و اصلاح طلبی و یا به هر اسم دیگری اقتدار ملت ایران را می شکند، لذا کسانی که انقلاب را دوست دارند به شدت از ایجاد اختلاف بپرهیزند.
 
تویسرکانی ادامه داد: سومین عامل اقتدار ملت ایران توان نظامی است، دشمن میخواست با برجام های یک، دو و سه و به بهانه کنترل بمب اتم توان موشکی ما را از بین ببرد که مقام معظم رهبری خط بطلانی بر این یاوه‌گوییها کشید و فرمودند توان نظامی و دفاعی ایران قابل مذاکره نیست.
 
وی تاکید کرد: توان موشکی و اطلاعاتی و حضور امنیتی ایران در منطقه و امنیت پایدار، عامل اقتدار ملت ایران است؛ دشمن به محض ناامیدی از مسیرهای دیگر به تحریم روی می آورد برای اینکه از اهرم تحریم دشمن نجات پیدا کنیم راهی جز اقتصاد مقاومتی نداریم بنابراین باید خرید کالای خارجی را بر خود حرام کنیم و دولت نیز واردات کالاهای خارجی را بر خود حرام کند بویژه کالاهایی که مشابه ایرانی دارد.
 
خدا هدایت کند مسئولانی را که به مردم قیافه میگیرند
 
وی افزود: تولید و اشتغال فقر و بیکاری را از بین برده و ‍پایه های معیشت را محکم و ایران اسلامی را از هر نظر مقاوم می‌کند.
 
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین ،خدمت رسانی به ضعفا ، پابرهنگان و مبارزه با فقر پنجمین عامل اقتدار ملت ایران دانست و گفت: این امر صرفا با سخنرانی محقق نمی شود؛ مردم ولی نعمت ما هستند خدا هدایت کند مسئولانی را که متکبرانه با مردم برخورد می کنند و برای مردم قیافه میگیرند؛ این خیلی بد است که یک مسئول زندگی اشرافی گری داشته باشد؛ اشرافی گری ضد انقلابیگری، خون شهدا و ولایت و قران است.
 
وی تصریح کرد: جهش علمی ششمین عامل اقتدار و مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است؛ این جای افتخار دارد که کشور ایران اسلامی در جهش علمی در میان کشورهای دنیا، در ردیف 20 کشور دنیا قرار دارد.
 
تویسرکانی خاطر نشان کرد: 38 سال پیش صنعت ایران آنقدر وابسته بود که حتی سیم خاردار وارد می‌کردیم بعد از 38 سال اکنون ماهواره و موجود زنده به فضا ‍پرتاب میکنیم هوش ایرانی از همه مردم جهان برتر است.
 
وی گفت: ما ایرانی ها کاری خواهیم کرد که دنیا برای دسترسی به علم ایرانی مجبور به یادگیری زبان ایرانی شود که این شدنی است؛ تا زمانی که اسلام بر تمام جهان حاکم شود انقلاب اسلامی ادامه خواهد داشت.

ارسال نظرات