خبرهای داغ:
سید حافظ حسین زاده
نماینده سابق ولی فقیه در نیروی هوا فضای سپاه پاسداران
نماینده سابق ولی فقیه در نیروی هوا فضای سپاه به حضور پر شور و انقلابی ملت شهید پرور در راهپیمایی 22 بهمن اشاره کرد و گفت : این حضور نشانی از اقتدار ملی ، انسجام عمومی ، جلوه ای از اسلام انقلابی و تجلی روح ولایت مداری در عرصه ی داخلی و بین المللی می باشد.
کد خبر: ۸۸۲۳۵۱۶
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در اصفهان ، حجت الاسلام سید احمد میرمرشدی در جمع کارکنان سپاه ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع) اصفهان به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت : ما در صدر اسلام دو جریان را شاهد بودیم 1- یک جریانی که با عزت و افتخار آمد و خودش را واگذار کرد به صاحب بعثت ، حضرت محمد(ص) مثل حضرت امام علی (ع) ، عمار یاسر و حضرت خدیجه که این ها مصداق بارز اسلام انقلابی اند ، چون به محض اینکه صدای اسلام را شنیدند باور کردند و ایمان آوردند و سرمایه و جان خویش را تقدیم نمودند.

 

وی افزود : حضرت زهرا (س) حاضر نبود در زمانیکه دفاع و جنگ بود از کنار پیامبر (ص) و خدیجه (س) از شعب ابی طالب جدا شود و سختی ها را تحمل نمود و کسی که شعب ابی طالب را تحمل می کند اسلامش اسلام انقلابی است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد : ام ابیها بهتریت لقب حضرت فاطمه (س) می باشد به معنی مادر پدر و این برای دختر کم سن و سالی مانند ایشان بسیار مقامی بالاست و به ازدواج ایشان با علی (ع) اشاره و گفت : فاطمه زهرا (س) به همه خواستگاران جواب منفی داد و علی (ع) را انتخاب نمود به خاطر انقلابی و مدافع پیامبر بودن و فرزندان ایشان هم همگی از عناصر مهم انقلابی بوده اند.

 

نماینده سابق ولی فقیه در نیروی هوا فضای سپاه گفت : نکته دیگر در خصوص این بانوی بزرگ اسلام دفاع از حریم ولایت و امامت بوده که با آن وضع مجروح و پای اسلام ایستادند و به شهادت رسیدند.

 

وی در پایان به انواع اسلام  اشاره کرد و گفت : 1- اسلام انقلابی که شاخصه آن مقاومت ، ایستادگی ، مبارزه با دنیا طلبی ،مبارزه با استکبار ، دفاع از مظلومان حمایت از مستضعفان ، اسلام عمل ، کاربرد ، علم و دانایی و فضیلت می باشد و تمامی رشد و پیشرفت جامعه به برکت اسلام انقلابی و تشکیل نیروهای بسیج مردمی (عراق ، سوریه ، فلسطین و لبنان) از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی و اسلام انقلابی می باشد. 2- اسلام غربی (اموی) که شاخصه های آن اسلام واداده ، منفعل ، ساکت در مقابل ظلم ، توجیه گر ظالم ، همگام با ستمگران ، غضبناک نسبت به مومنان است. که اسلام غربی ظاهری زیبا و آراسته دارد و فقط ظاهر اسلام را معرفی می کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها