خبرهای داغ:
عضو مجلس خبرگان رهبری در دزفول:

حضور به موقع مردم، پاسخ رئیس‌جمهور نامتعادل آمریکا را داد

آیت الله فرحانی گفت: مردم ایران با حضور در راهپیمایی امروز جواب یاوه گویی های رییس جمهور نامتعادل آمریکا را دادند.
کد خبر: ۸۸۲۳۵۳۶
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۶

آیت الله فرحانی گفت: مردم ایران با حضور در راهپیمایی امروز جواب یاوه گویی های رییس جمهور نامتعادل آمریکا را دادند.

به گزارش خبرگزاری بسیج ازدزفول آیت الله فرحانی عضو مجلس خبرگان رهبری در سخنرانی اختتامیه ی راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن ۹۵ گفت: مردم ایران با حضور در راهپیمایی امروز جواب یاوه گویی های رییس جمهور نامتعادل آمریکا را دادند.
نماینده ی مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ضمن تفسیر سوره ی مبارکه ی فجر، انقلاب اسلامی را امتداد راه ائمه دانست و عنوان کرد: غربی ها و سلطنت طلبان گمان می کردند پس از فوت آیت الله بروجردی و آیت الله کاشانی تفکر دینی در ایران به بن بست رسیده است اما فریاد عدالتخواه امام(ره) در خرداد ماه سال ۴۲ معادلات آنها را بر هم زد.
فرحانی افزود: امام(ره) انقلاب را با شعار هیهات من الذله ی امام حسین(ع) کلید زد و به ثمر رساند و دفاع مقدس را به تاسی از تاسوعا و عاشورای حسینی راهبری کرد.
وی خاطر نشان کرد: برخی می خواستند پس از رحلت امام خمینی(ره) نسخه ی انقلاب و جمهوری اسلامی را بپیچند و جریان روشنفکری بیمار، طرح تسلیم در برابر آمریکا را القا می کرد که با درایت رهبری معظم انقلاب این توطئه خنثی شد.

عضو مجلس خبرگان رهبری ابراز داشت: پی ریزی انقلاب با تکیه بر شما مردم، کاری بود که امام خمینی(ره) انجام داد و حفظ و صدور انقلاب با اتکای به مردم بر عهده ی رهبر معظم انقلاب است.
فرحانی در خاتمه ی سخنانش از حضور باشکوه مردم همیشه در صحنه در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی تشکر کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها