سردار سیف با بیان اینکه سپاه و بسیج به عنوان بازوهای ولایت فقیه، از انقلاب پاسداری می کنند، گفت: این گروه های مردمی انقلابی آماده پاسداری از حاکمیت جمهوری اسلامی در همه عرصه‌های مورد نیاز هستند.
کد خبر: ۸۸۲۳۵۶۵
|
۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۴
به گزارش سرویس بسیج نیروی مقاومت مردمی خبرگزاری بسیج،  سردار نصرت الله سیف معاون آموزش و مقاومت مردمی بسیج با اشاره به ویژگی ها و شاخصه های سپاه و بسیج گفت: شاخصه‌های سپاه وبسیج را می توان در محورهای تبلور ارزشها و معیارهای دینی، مردمی بودن، ولایی بودن، شهادت‌طلبی،پیرو ولایت فقیه،حافظ انقلاب اسلامی و... نام برد و همین شاخصه ها باعث اثرگذاری سپاه و بسیج به عنوان نیروهای مردمی شده است.
 
وی ادامه داد:اصولاً نیروهای مسلح در نظام‌های سیاسی با هدف پاسداری از تمامیت ارضی و استقلال نظام ها تشکیل می‌گردد اما در نظام جمهوری اسلامی بر اساس قانون اساسی فلسفه و کارکرد وجودی سپاه، پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن تلقی گردید.
 
سردار سیف تاکید کرد: رسالت و مأموریت سپاه و بسیج متفاوت از دیگران بوده و بر این اساس این گروه های مردمی به عنوان بازوی توانمند ولایت و رهبری، آماده پاسداری از حاکمیت جمهوری اسلامی در همه عرصه‌های مورد نیاز هستند.
 
معاون آموزش و مقاومت مردمی بسیج در پایان خاطر نشان کرد: سپاه و بسیج بر اساس رسالت پاسداری از انقلاب و دستاوردهای آن، هر عرصه‌ای از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی که بر اساس تهدیدات سخت، نیمه سخت و نرم به خطر بیفتد، عملاً خود را موظف به دفاع و مقابله با آن می‌داند، بنابراین مهمترین قلمروهای عملکرد سپاه در محورهای ذیل خلاصه می‌شود.
ارسال نظرات