مسئول اردویی سپاه بیت المقدس کردستان در گفت‌وگو با «بسیج»:
غلامی با بیان اینکه بصیرت افزایی یکی از عملکردهای بسیج است، گفت: در فتنه 88، این بسیج بود که راه حق را یافت و به دیگران نشان داد و توانست قائله فتنه را خاموش کند.
کد خبر: ۸۸۲۳۵۷۴
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۸
فرهاد غلامی مسئول اردویی سپاه بیت المقدس کردستان در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به اینکه بصیرت افزایی سیاسی بسیجیان امری ضروری است، گفت: دشمن با جنگ نرم جلو می‌آ‌ید پس دشمن شناسی نیازمند بصیرتی برای آحاد بسیج ما از بسیج دانش آموزی تا اساتید است.
 
وی با بیان اینکه جریان شناسی، دشمن شناسی و شناخت تجربیات گذشته انقلاب سبب می‌شود سطح بصیرت افراد بسیجی بالا رود، افزود: این نظام توسط جوانان تضمین شده است اگر بصیرت انقلابی در جوانان ایجاد نشود جهت حرکتی خود را نمی‌یابند پس باید فرماندهان و نیروهای بسیج حداکثر فعالیت خود را در این راستا انجام دهند‌.
 
غلامی تاکید کرد: دشمن شناسی یکی از اولویت ها برای بسیج است، چرا که اگر بسیجی نداند انگلیس چه جانوری است درست نیست؛ لذا بصیرت افزایی سیاسی در کنار تربیت اخلاقی و فرهنگی بسیجیان ضروری است.
 
مسئول اردویی سپاه بیت المقدس کردستان در پایان خاطر نشان کرد: بصیرت افزایی یکی از کارکردهای بسیج است که می تواند جامعه را از بحران ها و فتنه ها نجات دهد و در دوران فتنه 88 هم دیدیم که در میان آن فضای غبارآلود سیاسی، این بسیج بود که راه حق را یافت و به دیگران نشان داد و توانست قائله فتنه را خاموش کند و در نهایت دیدیم که دست استکبار جهانی هم در این ماجرا باز بوده است.
ارسال نظرات