فرمانده رزمایش پدافندی "مدافعان حریم ولایت" خبر داد:
فرمانده رزمایش پدافندی "مدافعان حریم ولایت" از شبیه سازی تهاجمات دشمن فرضی به مناطق حساس در این رزمایش خبر داد.
کد خبر: ۸۸۲۳۵۷۸
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۶
به گزارش سرویس بسیج نیروی مقاومت مردمی خبرگزاری بسیج، سردار بهارلو فرمانده رزمایش پدافندی "مدافعان حریم ولایت" نیروی هوافضای سپاه نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری رزمایش "مدافعان حریم ولایت" اظهار داشت: مراحل مقدماتی روز اول رزمایش سپری شده و از امروز وارد روز اصلی رزمایش شده‌ایم.
وی ادامه داد: در روز اصلی رزمایش، قرارگاه نارنجی در قالب فعالیت‌های خود و سناریوهای عملیاتی فعالیت پروازی و تهاجم رزمایش را آغاز می‌کند.
فرمانده رزمایش پدافندی نیروی هوافضای سپاه، هدف از برگزاری این رزمایش را نمایش اقتدار و آمادگی‌های دفاعی و مقابله با هرگونه تهدید و با شعار «همت جهادی، اراده ایرانی، اقتدار انقلابی، تحقیر تحریم و تهدید» عنوان کرد و گفت: این رزمایش در منطقه عمومی سمنان در حال اجرا است.
سردار بهارلو در توضیح وظیفه عملیاتی قرارگاه نارنجی رزمایش، گفت: این قرارگاه وظیفه دارد فعالیت‌هایی که دشمن در تهاجمات خود به یک منطقه که جزو مناطق حساس است، انجام می‌دهد را شبیه سازی کند.
فرمانده رزمایش پدافندی نیروی هوافضای سپاه ادامه داد: قرارگاه نارنجی در این رزمایش با استفاده از انواع و اقسام پرنده‌های سرنشین دار و بدون سرنشین، فعالیت خود را به صورت چند فروندی و تک فروندی در ارتفاعات، سَمت‌ها و سرعت‌های مختلف در قالب تهاجمی به منطقه رزمایش اعزام کرد که توسط سیستم‌های راداری، فرماندهی و کنترل و موشکی دفاع شد.
انتهای پیام// 
منبع : شبکه خبر
ارسال نظرات